- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Atomic zei:Ik woon in Sevenum. Vraag maar gewoon waar het kamp ligt. Is niet zo moeilijk te vinden.
oh god.... nog stoere praat ook ....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Atomic zei:Ik woon in Sevenum. Vraag maar gewoon waar het kamp ligt. Is niet zo moeilijk te vinden.
stoere man. Kan toch aardig wat kampers, maar geen kamper gaat ff zeggen van IK BEN EEN KAMPER. pffffAtomic geeft voeding aan de vooroordelen over kampers, euh… woonwagenbewoners.Atomic zei:Ik woon in Sevenum. Vraag maar gewoon waar het kamp ligt. Is niet zo moeilijk te vinden.

Juriaan zei:stoere man. Kan toch aardig wat kampers, maar geen kamper gaat ff zeggen van IK BEN EEN KAMPER. pffff
Lauw zei:Atomic geeft voeding aan de vooroordelen over kampers, euh… woonwagenbewoners.
Dus als we in Sevenum het kamp oplopen en vragen naar de grootste randdebiel komen we automatisch bij jouw terecht?
(bij een low-carb dieet is zo’n flaming thread best lekker).

ik ben bang :scared:KaLe zei:

Atomic zei:Jullie willen toch weten waar ik woon stelletje mongools. Als ik zeg de van vlattenstraat is het voor jullie een stuk zoeken.
En over die ban. Ban me maar raak, wat geef ik nu om dit k*t board. Kom alleen af en toe langs om nog eens te k*tten. (En dit kan zeer zeker dmv een proxy)
Laatste woord:
Het kan me niet schelen hoe jullie erover denken. Als iemand hier iets komt vragen omdat ie erover twijfelt om het te zeggen en jullie komen met zo'n stomme antwoorden, dan denk je fl**ker maar op.
Verder maakt het mij eigenlijk niks uit wat er met die jongen gebeurt. Het is mijn verantwoording toch niet. Ik heb het niet in elkaar gezet, ik heb het later wel gehoord. Maar dat is terzijde en wie zegt dat het waar is.
En geef me nu maar een ban. Wat geef ik er eigenlijk om. Trouwens hoe willen jullie me een ban geven. LOL: Als ik echt op dit forum zou willen blijven moeten jullie de registratie dicht gooien. Aangezien je met een proxy een heel eind kan komen. Maar dat vind ik niet de moeite voor dit board.
Mazzelss allemaal.
Lauw zei:Dit wordt mijn favoriete flame thread.![]()
Hey Atomic, mong**l! Inteelt zweetnek!
Ha, heerlijk…..

wij zijn stom omdat we niet willen dat die jongen iets overkomtAtomic zei:Jullie willen toch weten waar ik woon stelletje mongools. Als ik zeg de van vlattenstraat is het voor jullie een stuk zoeken.
En over die ban. Ban me maar raak, wat geef ik nu om dit k*t board. Kom alleen af en toe langs om nog eens te k*tten. (En dit kan zeer zeker dmv een proxy)
Laatste woord:
Het kan me niet schelen hoe jullie erover denken. Als iemand hier iets komt vragen omdat ie erover twijfelt om het te zeggen en jullie komen met zo'n stomme antwoorden, dan denk je fl**ker maar op.
Verder maakt het mij eigenlijk niks uit wat er met die jongen gebeurt. Het is mijn verantwoording toch niet. Ik heb het niet in elkaar gezet, ik heb het later wel gehoord. Maar dat is terzijde en wie zegt dat het waar is.
En geef me nu maar een ban. Wat geef ik er eigenlijk om. Trouwens hoe willen jullie me een ban geven. LOL: Als ik echt op dit forum zou willen blijven moeten jullie de registratie dicht gooien. Aangezien je met een proxy een heel eind kan komen. Maar dat vind ik niet de moeite voor dit board.
Mazzelss allemaal.