XXL Nutrition

Oplichting...

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom zeggen lui die stoer willen doen altijd dat ze van "het kamp" komen???

Atomic zei:
Ik woon in Sevenum. Vraag maar gewoon waar het kamp ligt. Is niet zo moeilijk te vinden.

:rolleyes: stoere man. Kan toch aardig wat kampers, maar geen kamper gaat ff zeggen van IK BEN EEN KAMPER. pffff

om ons bang te maken ;)

Atomic zei:
Ik woon in Sevenum. Vraag maar gewoon waar het kamp ligt. Is niet zo moeilijk te vinden.
Atomic geeft voeding aan de vooroordelen over kampers, euh… woonwagenbewoners.

Dus als we in Sevenum het kamp oplopen en vragen naar de grootste randdebiel komen we automatisch bij jouw terecht?

(bij een low-carb dieet is zo’n flaming thread best lekker).

Juriaan zei:
:rolleyes: stoere man. Kan toch aardig wat kampers, maar geen kamper gaat ff zeggen van IK BEN EEN KAMPER. pffff

Dat heb ik idd ook nog nooit gehoord en we hebben hier in Haarlem toch wel wat beruchte knakkers zitten..

Lauw zei:
Atomic geeft voeding aan de vooroordelen over kampers, euh… woonwagenbewoners.

Dus als we in Sevenum het kamp oplopen en vragen naar de grootste randdebiel komen we automatisch bij jouw terecht?

(bij een low-carb dieet is zo’n flaming thread best lekker).

:laugh: :laugh: :laugh:

De volgende keer moet je ook nog even in die ampullen pissen :rolleyes:
En idd heel cool, en dan klagen bij de burgemeester "niemand begrijpt ons we worden onterecht veroordeeld als paria's " :sad:

• Topic Starter Topic Starter
Jullie willen toch weten waar ik woon stelletje mongools. Als ik zeg de van vlattenstraat is het voor jullie een stuk zoeken.

En over die ban. Ban me maar raak, wat geef ik nu om dit k*t board. Kom alleen af en toe langs om nog eens te k*tten. (En dit kan zeer zeker dmv een proxy)

Laatste woord:

Het kan me niet schelen hoe jullie erover denken. Als iemand hier iets komt vragen omdat ie erover twijfelt om het te zeggen en jullie komen met zo'n stomme antwoorden, dan denk je fl**ker maar op.

Verder maakt het mij eigenlijk niks uit wat er met die jongen gebeurt. Het is mijn verantwoording toch niet. Ik heb het niet in elkaar gezet, ik heb het later wel gehoord. Maar dat is terzijde en wie zegt dat het waar is.

En geef me nu maar een ban. Wat geef ik er eigenlijk om. Trouwens hoe willen jullie me een ban geven. LOL: Als ik echt op dit forum zou willen blijven moeten jullie de registratie dicht gooien. Aangezien je met een proxy een heel eind kan komen. Maar dat vind ik niet de moeite voor dit board.

Mazzelss allemaal.

Nieuw record:

Hoe maak ik me eigen binnen recordtijd het meest ge-outcaste persoon vanhet forum? :D

Gevestigd: 7 juli 2004.
Deelnemer: Atomic

Dit wordt mijn favoriete flame thread. :D

Hey Atomic, mong**l! Inteelt zweetnek!

Ha, heerlijk…..

Atomic zei:
Jullie willen toch weten waar ik woon stelletje mongools. Als ik zeg de van vlattenstraat is het voor jullie een stuk zoeken.

En over die ban. Ban me maar raak, wat geef ik nu om dit k*t board. Kom alleen af en toe langs om nog eens te k*tten. (En dit kan zeer zeker dmv een proxy)

Laatste woord:

Het kan me niet schelen hoe jullie erover denken. Als iemand hier iets komt vragen omdat ie erover twijfelt om het te zeggen en jullie komen met zo'n stomme antwoorden, dan denk je fl**ker maar op.

Verder maakt het mij eigenlijk niks uit wat er met die jongen gebeurt. Het is mijn verantwoording toch niet. Ik heb het niet in elkaar gezet, ik heb het later wel gehoord. Maar dat is terzijde en wie zegt dat het waar is.

En geef me nu maar een ban. Wat geef ik er eigenlijk om. Trouwens hoe willen jullie me een ban geven. LOL: Als ik echt op dit forum zou willen blijven moeten jullie de registratie dicht gooien. Aangezien je met een proxy een heel eind kan komen. Maar dat vind ik niet de moeite voor dit board.

Mazzelss allemaal.

nou rot dan ook op! Je maakt jezelf compleet belachelijk!

"Mongools" :P

maargoed.....dag knul

Nou ja jongetje laten we hopen dat je ooit nog een keer dat leuke ouderwetse GH in naad spuit, met dat BSE virus er in that would be nice :)

En nu bannen idd, btw kan iemand trouwens een IP check doen, T ofzo ? Als er dan over een tijdje in de krant staat dat er een bb'er overleden is door het injecteren van niet lichaamseigen stoffen komt het misschien van pas :roflol:

Ban ‘m maar niet. Ik haat verder niemand op dit board, wie moet ik anders uitschelden?

Hey atomic, het meervoud van mong**l is mong*len. Niet mongools. En het is beleefder als je Downsyndroom patiënt zegt. We noemen jouw toch ook woonwagenbewoner i.p.v. kamper.
Zweetnek.

Atomic zei:

Laatste woord:

Mazzelss allemaal.
wij zijn stom omdat we niet willen dat die jongen iets overkomt ???

enneuh, om het met je eigen woorden te zeggen: fl**ker maar op! :fire:

kusje van Ome KaLe :kiss:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven