- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Atomic zei:Ik weet toevallig iemand die een ander heeft opgelicht. De andere weet er nog niks van, maar hij is niet zomaar opgelicht. De oplichter heeft hem opgelicht met spuiten die volzitten met appelsap, gel, glijmiddel.
Nu is mijn vraag, wat zal er gebeuren met die jongen wanneer hij dit inzich spuit ? Ik ken die jongen zelf ook, en de appelsap heeft ie al gespoten, dit
voelde hij wel. Voor de glijmiddel ben ik ook niet echt bang, alleen hij heeft iets van 3ml gel gekregen, en dat lijkt mij behoorlijk ****ed up.
Kan dit kwaad ? (Als het echt gevaarlijk is, kan ik het tegen de jongen zeggen)
Ericr zei:Wat mij betreft donder je trouwens op van dit forum, dit soort onsportieve eikels kunnen we missen als kiespijn. Heb je voorgedragen voor een ban, beslissing is aan de rest van de mods en T.
Atomic zei:Ik weet toevallig iemand die een ander heeft opgelicht. De andere weet er nog niks van, maar hij is niet zomaar opgelicht. De oplichter heeft hem opgelicht met spuiten die volzitten met appelsap, gel, glijmiddel.
Nu is mijn vraag, wat zal er gebeuren met die jongen wanneer hij dit inzich spuit ? Ik ken die jongen zelf ook, en de appelsap heeft ie al gespoten, dit
voelde hij wel. Voor de glijmiddel ben ik ook niet echt bang, alleen hij heeft iets van 3ml gel gekregen, en dat lijkt mij behoorlijk ****ed up.
Kan dit kwaad ? (Als het echt gevaarlijk is, kan ik het tegen de jongen zeggen)

Splendid zei:Ik denk dat onze vriend Atomic blij moet zijn dat hij geen persoonlijke gegevens heeft ingevoerd bij zijn publiek profiel....
Laten we hopen dat wijsheid met de jaren komt. Misschien dat hij dan op zijn 83e eens een fatsoenlijke gedachtengang kan maken.
Yep, weg met deze teringhond….Ericr zei:Wat mij betreft donder je trouwens op van dit forum, dit soort onsportieve eikels kunnen we missen als kiespijn. Heb je voorgedragen voor een ban, beslissing is aan de rest van de mods en T.