AndroidHealthClinic

Oplichting...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Atomic zei:
Ik weet toevallig iemand die een ander heeft opgelicht. De andere weet er nog niks van, maar hij is niet zomaar opgelicht. De oplichter heeft hem opgelicht met spuiten die volzitten met appelsap, gel, glijmiddel.

Nu is mijn vraag, wat zal er gebeuren met die jongen wanneer hij dit inzich spuit ? Ik ken die jongen zelf ook, en de appelsap heeft ie al gespoten, dit
voelde hij wel. Voor de glijmiddel ben ik ook niet echt bang, alleen hij heeft iets van 3ml gel gekregen, en dat lijkt mij behoorlijk ****ed up.

Kan dit kwaad ? (Als het echt gevaarlijk is, kan ik het tegen de jongen zeggen)

ik hoop dat dit een grapje is........

zoniet boeit je zekerz ook niet als hij er dood aan gaat? wie weet hoe een lichaam reageerd op die rommel

je bent een hufter als je het niet zegt tegen die jongen. het was mss een grap, is ff leuk, maar als hij begint te injecteren is het niet leuk meer ...

AAhhgrr...

Ben mij serieus aan het kwaad maken...

@Atomic: Wat boeit jou die jongen eigenlijk? Als het je geen **** interesseert waarom kom je dan hier een meining vragen? Om ons te laten zien dat er klootzakken zoals die oplichter en jou zijn...

Jij hebt geen respect voor de sport!

Jij hebt zelfs geen respect voor een leven!

Ben eens benieuwd hoe je zou reageren moest jij de rotzooi bij jezelf hebben ingespoten en een vage kennis wist het en die zou zijn mond houden...
Waarom doe ik eigenlijk de moeite om het uit te leggen... Je snapt het toch niet want anders had je hem het direct gezegd...

Ga jij en je oplichter met je hoofden tegen elkaar staan, als ze jullie dan door jullie hoofd schieten dan zijn ze maar één kogel kwijt... En dat zijn jullie zelfs nog niet waard...

Ik heb voor het eerst in mijn carrière op DBB negatieve karma gegeven….
Een triest hoogtepunt voor Atomic….. :whip: :D

Ps: Moest je dan toch nog ergens een stukje bal vinden... Een stukje overschot van de twee die je normaal zou moeten hebben, zeg het hem dan inderdaad anoniem ofzo... Verklik je 'vriend' dan niet maar laat die mens zijn gezondheid niet verkloten...

nerd

Lauw, van zo een lafaard negatieve karma krijgen, dat heeft toch geen waarde. dit bevestigt nog meer wat voor een laffe kl***zak hij is.

VUILE LUL!!

als ik die vage kennis van je was en ik kwam dit te weten zou het je beste dag niet zijn kerel!!

Wat mij betreft donder je trouwens op van dit forum, dit soort onsportieve eikels kunnen we missen als kiespijn. Heb je voorgedragen voor een ban, beslissing is aan de rest van de mods en T.

ow ja, is het niet beter dat deze kerel gebanned wordt of zo??

levenslang....

Ericr zei:
Wat mij betreft donder je trouwens op van dit forum, dit soort onsportieve eikels kunnen we missen als kiespijn. Heb je voorgedragen voor een ban, beslissing is aan de rest van de mods en T.

gelijk heb je man!

de mod die deze gozer banned krijgt van mij karma :D

en van vele anderen veronderstel ik....

dat iemand nog kan twijfelen over t feit of t slecht is als iemand gel in ze reet injecteert?! levensgevaarlijke spelletjes.........

Atomic zei:
Ik weet toevallig iemand die een ander heeft opgelicht. De andere weet er nog niks van, maar hij is niet zomaar opgelicht. De oplichter heeft hem opgelicht met spuiten die volzitten met appelsap, gel, glijmiddel.

Nu is mijn vraag, wat zal er gebeuren met die jongen wanneer hij dit inzich spuit ? Ik ken die jongen zelf ook, en de appelsap heeft ie al gespoten, dit
voelde hij wel. Voor de glijmiddel ben ik ook niet echt bang, alleen hij heeft iets van 3ml gel gekregen, en dat lijkt mij behoorlijk ****ed up.

Kan dit kwaad ? (Als het echt gevaarlijk is, kan ik het tegen de jongen zeggen)

Ik ga nu niet me mening geven, want die is hier allang door velen gegeven.

Je zegt zelf als het echt gevaarlijk is kan ik het tegen die jongen zeggen. Hopen dat we nu ervan uit kunnen gaan dat je nu wel doorhebt dat het ongelooflijk gevaarlijk is en dat je het dus al tegen die jongen hebt verteld.

Zoniet?

:whip:

Had dan minimaal iets steriels erin gedaan. Maarre what the **** als je zo aan je geld moet komen voor die paar eurotjes. Zielig. En jij bent de grootste lul, je gaat zo'n domme vraag stellen waar je het antwoord al op weet.

Ik denk dat onze vriend Atomic blij moet zijn dat hij geen persoonlijke gegevens heeft ingevoerd bij zijn publiek profiel....

Laten we hopen dat wijsheid met de jaren komt. Misschien dat hij dan op zijn 83e eens een fatsoenlijke gedachtengang kan maken.

Geen woorden voor. Jij bent geen waardig lid en mag van mijn part hier opdonderen. Als je ook maar een greintje respect en gevoel in je donder hebt, dan vertel je het die jongen gewoon en laat die "vriend" van je maar lekker in zijn sop gaar koken en desnoods aangeven die sukkel! Heb je wel enig idee wat voor onstekingen hij hierdoor kan krijgen?? Ik hoop dat je zelf een keer tegen de lamp loopt!

• Topic Starter Topic Starter
Splendid zei:
Ik denk dat onze vriend Atomic blij moet zijn dat hij geen persoonlijke gegevens heeft ingevoerd bij zijn publiek profiel....

Laten we hopen dat wijsheid met de jaren komt. Misschien dat hij dan op zijn 83e eens een fatsoenlijke gedachtengang kan maken.

Ik woon in Sevenum. Vraag maar gewoon waar het kamp ligt. Is niet zo moeilijk te vinden.

Ericr zei:
Yep, weg met deze teringhond….

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven