Fitness Seller

opmerkelijke vooruitgang..na 2 maanden..?

De eerste maanden ga je hard vooruit . Het is een kwestie van daarna door te zetten en je niet te laten demotiveren door het traag vooruitgaan .
Verder vind ik 16 reps te veel . Neem max 14 - 15 herhalingen .
Ik zou ook geen triceps doen de dag na de borsttraining omwille van de overbelasting . EN train je benen ook zeker en vast .

Dus 16 reps is te veel maar 14-15 kan ??? Die ene rep zal het verschil niet maken.

Ik zou (als je massa wil) gaan voor 8-10 reps en failure op 10e rep.

Dus 16 reps is te veel maar 14-15 kan ??? Die ene rep zal het verschil niet maken.

Ik zou (als je massa wil) gaan voor 8-10 reps en failure op 10e rep.

Ja tuurlijk niet man , die ene rep gaat het verschil niet maken , maar dan kan je van die 16 ook 17 maken enzoverder . Je moet ergens een lijn trekken . 15 reps is echt wel een max . Ik ga niet hoger dan 12 maar ik heb in het verleden met 15 reps ook massa kunnen bouwen .

Die reacties ook van sommige:roflol:

Je moet de trap niet uitsluiten maar de lift ook niet: Het is een combinatie van beiden: DE TRAPLIFT [Link niet meer beschikbaar]

Ja tuurlijk niet man , die ene rep gaat het verschil niet maken , maar dan kan je van die 16 ook 17 maken enzoverder . Je moet ergens een lijn trekken . 15 reps is echt wel een max . Ik ga niet hoger dan 12 maar ik heb in het verleden met 15 reps ook massa kunnen bouwen .

Oh? Niks mis met een 20-30 repper squats hoor ;). Sterker nog, ik ben van mening dat ze daar harder door groeien.

Terug
Naar boven