is het "verstandig" om men bcaa (poeder) bij men whey te gieten?
of moet die apart worden genomen voor beter opname? of....
of moet die apart worden genomen voor beter opname? of....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja gewoon de bcaa bij de whey met dextrose na de training.
nee niet doen.... dan mengt de BCAA zich met je whey en wordt het 1 brei in je maag. De snelle opname van de BCAA is dan verloren gegaan.nee niet doen.... dan mengt de BCAA zich met je whey en wordt het 1 brei in je maag. De snelle opname van de BCAA is dan verloren gegaan.
Nee na de traning BCAA's in met dextro en 15min daarna je whey shake.
Zorgen de Bcaa's dan niet voor een vetraging van de dextro?Neem nu met vextrago, alles wat je erbij in neemt vertraagd de werking staat op de verpakking. Ik doe het zo na mijn training: Vextrago dan 15min nadien BCAA's met Whey isolaat
Ik neem altijd tijdens de training wat BCAA poeder. Direct na de training neem ik terug wat BCAA poeder en dan een klein half uurtje later een maaltijd of een shake. Is dit OK?
Zorgen de Bcaa's dan niet voor een vetraging van de dextro?Neem nu met vextrago, alles wat je erbij in neemt vertraagd de werking staat op de verpakking. Ik doe het zo na mijn training: Vextrago dan 15min nadien BCAA's met Whey isolaat
nee niet doen.... dan mengt de BCAA zich met je whey en wordt het 1 brei in je maag. De snelle opname van de BCAA is dan verloren gegaan.
bcaa niet combineren met een andere eiwitbronnen. samen nemen met suikers is natuurlijk prima

Dus je kunt wel na de training je dextrose samen met essential amino stack nemen?
Benieuwd wat de die dan voor smaak heeft met die citroen smaak![]()