AndroidHealthClinic

opname bcaa whey

ja gewoon de bcaa bij de whey met dextrose na de training.

• Topic Starter Topic Starter
ja dextrose heb ik hier ook nog ergens ligge,
nam het altijd apart in,
thanks
grtz

ja gewoon de bcaa bij de whey met dextrose na de training.

:finger: nee niet doen.... dan mengt de BCAA zich met je whey en wordt het 1 brei in je maag. De snelle opname van de BCAA is dan verloren gegaan.

Nee na de traning BCAA's in met dextro en 15min daarna je whey shake.

oke zal t voortaan anders gaan doen.

misschien makkelijk om er een paar stukjes over op de website te zetten.

bijvoorbeeld een stack verkopen met daarbij de manier om het te gebruiken qua tijdstippen en waarmee te mixen enzo.

Ik neem altijd tijdens de training wat BCAA poeder. Direct na de training neem ik terug wat BCAA poeder en dan een klein half uurtje later een maaltijd of een shake. Is dit OK?

:finger: nee niet doen.... dan mengt de BCAA zich met je whey en wordt het 1 brei in je maag. De snelle opname van de BCAA is dan verloren gegaan.

Nee na de traning BCAA's in met dextro en 15min daarna je whey shake.

Zorgen de Bcaa's dan niet voor een vetraging van de dextro?Neem nu met vextrago, alles wat je erbij in neemt vertraagd de werking staat op de verpakking. Ik doe het zo na mijn training: Vextrago dan 15min nadien BCAA's met Whey isolaat

Zorgen de Bcaa's dan niet voor een vetraging van de dextro?Neem nu met vextrago, alles wat je erbij in neemt vertraagd de werking staat op de verpakking. Ik doe het zo na mijn training: Vextrago dan 15min nadien BCAA's met Whey isolaat

Voor zover ik weet kun je gerust bcaa's met snelle koolhydraten nemen. Maar dus niet met Whey isolaat omdat isolaat, zoals reeds gezegd, de snelle opname van je bcaa's teniet doet!

Ik neem altijd tijdens de training wat BCAA poeder. Direct na de training neem ik terug wat BCAA poeder en dan een klein half uurtje later een maaltijd of een shake. Is dit OK?

prima!

Nee,. neem de vextrago met de BCAA . die nemen beide snel op en de koolhydraten kunnen de opname zelfs versnellen beweert men.

bcaa niet combineren met een andere eiwitbronnen. samen nemen met suikers is natuurlijk prima

Terug
Naar boven