MuscleMeat

oprispering met orals

Ano_80_24

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
226
Lengte
2m
Massa
127kg
Vetpercentage
14%
Ik krijg de laatste tijd echt snel oprisperingen wanneer ik orals neem.
Zelfs nu met 80mg anavar per dag begin ik er na een week weer last van te krijgen.

Omeprazol doet vrij weinig. Zijn er nog tips wat ik verder kan doen ?

Weinig ben ik bang,.. Doosjes rennies mee :dunno:

jup of Gaviscon, werkt wel :-)

Ik merk dat ik oprispingen heb van dostinex, kan dat niet de oorzaak zijn want die neem jij nu toch ook?

• Topic Starter Topic Starter
Weinig ben ik bang,.. Doosjes rennies mee :dunno:
Rennies hebben bij mij bijna nooit gewerkt, tenzij het zuur echt in mijn keel komt.
Heb het uiteraard liggen voor zulke situaties.

jup of Gaviscon, werkt wel :-)
Oke ga ik dat morgen ff halen!

Ik merk dat ik oprispingen heb van dostinex, kan dat niet de oorzaak zijn want die neem jij nu toch ook?

Ja twee x 0,5 per week neem ik. Hoeveel neem jij ?

Het is neit de Dostinex ;-)
Het is de combo Winny (of een andere oral) en Tren

Hmm ik heb ook wat last 1-2u na inname Provi. Slik sowieso al Omeprazol voor chronische "afwijking", die doet er vrij weinig tegen. Met andere orals heb ik weer geen last.
Als Rennie niet helpt, dan gaat Gaviscon ook weinig uithalen denk ik zo. Ik heb ze allemaal geprobeerd voordat ik Omeprazol voorgeschreven kreeg van mijn lieve doktertje.

Ik heb vanmorgen 3 omeprazols genomen en dat lijkt tot nu toe wel aardig te werken.
Ze gaan hard zo, gelukkig heb ik ze op recept.

idd man!

Ik heb geen ervaring met orals maar wel met Omeprazol en zuurbranden en oprispingen.
Welke sterkte slik je?

Je zegt dat je er nu 3 genomen hebt en dat het nu beter helpt.

Ik zelf moet minimaal 40 mg hebben soms twee maal daags voordat het een beetje werkt.

Ik heb het heel sterk met Anadrol. Nexium of Zantac helpen maar na weekje of drie wordt het toch wel erg vervelend. Goeie nieuws is al je stopt het ook gelijk over is:)

Ik heb geen ervaring met orals maar wel met Omeprazol en zuurbranden en oprispingen.
Welke sterkte slik je?

Je zegt dat je er nu 3 genomen hebt en dat het nu beter helpt.

Ik zelf moet minimaal 40 mg hebben soms twee maal daags voordat het een beetje werkt.

Mijne zijn van Actavis 20mg Omeprazol.
Het hielp redelijk, maar heb weer veel minder eetlust nog steeds. Gelukkig bezig met cutten.

Ik heb het heel sterk met Anadrol. Nexium of Zantac helpen maar na weekje of drie wordt het toch wel erg vervelend. Goeie nieuws is al je stopt het ook gelijk over is:)

Nou bij mij duurt het nog wel bijna 2 weken voor het helemaal weg is.

Ik las trouwens dat het ook kan zijn dat je lever overstuur is en daardoor te weinig gal aanmaakt.
Toch weer eens een bloedonderzoek doen binnenkort.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat al zeker een half jaar niet gedaan heb :o

Mijne zijn van Actavis 20mg Omeprazol.
Het hielp redelijk, maar heb weer veel minder eetlust nog steeds. Gelukkig bezig met cutten.

Nou bij mij duurt het nog wel bijna 2 weken voor het helemaal weg is.

Ik las trouwens dat het ook kan zijn dat je lever overstuur is en daardoor te weinig gal aanmaakt.
Toch weer eens een bloedonderzoek doen binnenkort.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat al zeker een half jaar niet gedaan heb :o

Als je de Omeprazol langdurig gebruikt dan wordt de werking steeds minder.
Vroeger had ik genoeg aan 1 en soms twee keer 20 mg, nu is dat 1 of twee keer 40 mg en dan heb ik nog zuur.
Heb ook actavis.

Je kunt je arts vragen of wisselwerking is tussen Anavar en Omeprazol op deze doseringen die jij nu neemt, of als je niet met je arts kunt praten misschien het internet raadplegen.
Als er geen wisselwerkingen zijn zou je je de dosering van de Omeprazol hoger kunnen houden zoals je al gedaan hebt en minder klachten hebben na verloop van tijd.
Mensen die zware pijnstillers of andere medicijnen gebruiken die irriterend voor de maag zijn of het maagzuur verhogen krijgen vaak ook een 40 mg Omeprazol voorgeschreven.
Misschien is jouw oral ook een irritant voor de maag, en heb je er iets bij nodig voor de bescherming.

Ik denk niet dat mijn arts weet wat anavar/oxandrolone is ouwe. Hij dacht dat sustanon een middel was om pedo's chemisch te castreren dus zijn kennis is ver te zoeken

Ik heb vanmorgen 3 omeprazols genomen en dat lijkt tot nu toe wel aardig te werken.
Ze gaan hard zo, gelukkig heb ik ze op recept.
Als je omeprazol 1e keer mee krijgt moet je bij de apotheek meestal iets van 13 euro betalen, ookal krijg je 5 capsules mee, probeer daarom op recept echt veel te vragen ipv bijvoorbeeld 10 capsules

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 00:52 ----------

Als je de Omeprazol langdurig gebruikt dan wordt de werking steeds minder.
Vroeger had ik genoeg aan 1 en soms twee keer 20 mg, nu is dat 1 of twee keer 40 mg en dan heb ik nog zuur.
Heb ook actavis.

Je kunt je arts vragen of wisselwerking is tussen Anavar en Omeprazol op deze doseringen die jij nu neemt, of als je niet met je arts kunt praten misschien het internet raadplegen.
Als er geen wisselwerkingen zijn zou je je de dosering van de Omeprazol hoger kunnen houden zoals je al gedaan hebt en minder klachten hebben na verloop van tijd.
Mensen die zware pijnstillers of andere medicijnen gebruiken die irriterend voor de maag zijn of het maagzuur verhogen krijgen vaak ook een 40 mg Omeprazol voorgeschreven.
Misschien is jouw oral ook een irritant voor de maag, en heb je er iets bij nodig voor de bescherming.
Weet zeker dat geen enkele Nederlandse huisarts weet wat Anavar is, je kan het ook niet krijgen op recept.. zelfs de kennisbank weet niet wat anavar is

Ik denk niet dat mijn arts weet wat anavar/oxandrolone is ouwe. Hij dacht dat sustanon een middel was om pedo's chemisch te castreren dus zijn kennis is ver te zoeken

:roflol:
Sustanon een middel om pedo's te castreren godver ik ga stuk hier, Wat een gek die arts.

Hoop dat de Omeprazol goed samen gaat en dat je er zonder teveel zuurbranden je kuur af kunt maken.
Niks is zo klote als niet lekker kunnen eten.

Terug
Naar boven