XXL Nutrition

oprispering met orals

:roflol:
Sustanon een middel om pedo's te castreren godver ik ga stuk hier, Wat een gek die arts.

Hoop dat de Omeprazol goed samen gaat en dat je er zonder teveel zuurbranden je kuur af kunt maken.
Niks is zo klote als niet lekker kunnen eten.
Idd, maar maagzuurremmers verminderen je eetlust wel heel erg, of je moet in de cut zitten :p

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik zei al tegen hem dat ik al eens sustanon had genomen en dat als ik pedo was geweest geen kind meer veilig zou zijn haha.
Jammer genoeg heeft ie niet echt humor :P

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 09:47 ----------

Ik heb trouwens Omeprazol op recept en krijgt steeds 5 doosjes van 30 stuks.

Ja ik zei al tegen hem dat ik al eens sustanon had genomen en dat als ik pedo was geweest geen kind meer veilig zou zijn haha.
Jammer genoeg heeft ie niet echt humor :P

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 09:47 ----------

Ik heb trouwens Omeprazol op recept en krijgt steeds 5 doosjes van 30 stuks.

Hahaha :o Jammer is dat he, dokters zonder humor, die van mij kan er ook nooit om lachen als ik over mijn drugsverleden ofzo een grapje maak. Ze vind wel dat ik het allemaal zelf moet weten en vind ook dat ik mezelf altijd goed inlees etc. Maar she does not condone man :rolleyes:

Ik krijg elke 3 maanden een nieuwe supply. Slik 20mg ed. Dus krijg 3 van die potjes. Maar meestal bestel ik elke 2 maanden, zo kom ik nooit zonder te zitten :D

Ik ook herhaalrecept voor 90 dagen van 2x 40 mg.
Nu bijna 10 jaar.
Soms neem ik ff een tijdje er 1 p.d ipv van 2 omdat je op deze dosering er toch wel last van gaat krijgen.

80mg Bro? Damn..
Welke sides ervaar je dan?

Ik heb erg agressief zuur en een slechte maagklep.
Vit B12, magnesium en allerlei tekorten.
Heel erg moe soms, enorme wedstrijd om te gaan trainen.

Heb vorige week weer bloed laten trekken om te kijken of ik weer B12 injecties in mijn ass moet halen.

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 11:06 ----------

Hij doelt op; waar krijg je last van :p

Ja inderdaad, ik ben er ook vaak niet helemaal bij met me kop :p

Ik heb erg agressief zuur en een slechte maagklep.
Vit B12, magnesium en allerlei tekorten.
Heel erg moe soms, enorme wedstrijd om te gaan trainen.

Heb vorige week weer bloed laten trekken om te kijken of ik weer B12 injecties in mijn ass moet halen.

Communiceren met jou is niet het makkelijkst :p

Jij schrijft; krijg je wel last van.
Waar krijg je last van? Want je schrijft het zo neer alsof je sides ervaart van hoge dosis Omeprazol..

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 11:07 ----------

Ja inderdaad, ik ben er ook vaak niet helemaal bij met me kop :p

Haha maakt niet uit, ben niet zo snel ongeduldig :p (Alleen in het verkeer)

Ik weet niet hoe je in Namen is gedurende dag van je orals, maar ik zou het combineren
Met je tijden van eten zo dat daarin mee opgenomen wordt... Denk toch dat je lichte irritatie
Id van je maagvlies... Maar ben natuurlijk geen arts succes

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet hoe je in Namen is gedurende dag van je orals, maar ik zou het combineren
Met je tijden van eten zo dat daarin mee opgenomen wordt... Denk toch dat je lichte irritatie
Id van je maagvlies... Maar ben natuurlijk geen arts succes

Ik heb verschillende dingen geprobeerd. Eerst eten, op de helft van mijn eten en na het eten.
Helaas geen succes.

Terug
Naar boven