MuscleMeat

Nieuws Opstijgende traumaheli bekogeld in Amsterdam

Maassluisstraat hmm.. daar heeft m'n oma gewoond. Gelukkig nooit van die ongein meegemaakt daar.

Laatst bewerkt:
Zoveelste antimarokkanen topic. Ik lees het niet eens meer, ik word er chagrijnig van.

Dit land is toch al naar de klote, en ik ga met m'n vriendin emigreren, dus ze doen maar hier. Voor mijn part stikken al die bavianen in de stront.

:roflol: Een echte arier verlaat z'n grondgebied niet, maar sterft erin als het nodig is.

Ik ga niet de rest van mijn leven tussen dit soort bavianen zitten en m'n frustraties op dit soort topics uiten, als ik elders wel gelukkig kan worden. Dan maar geen echte arier. Ik heb me hier nooit thuis gevoeld. Ik wil rust aan mijn kop. Veel natuur, weinig mensen, weinig bavianen. In een land wat opkomt voor haar hardwerkende burgers, en niet de parasieten. Nederland is voor mij dood. De mentaliteit hier, echt. En dan die drukte. Ik kan nog honderden dingen noemen wat er niet deugt maar dat weet je zelf wel. Waarom zou ik blijven janken hierom als ik er gewoon van kan vluchten. Nog een paar jaar, eerst mijn hbo halen, en dan zijn we weg.

Ik ga niet de rest van mijn leven tussen dit soort bavianen zitten en m'n frustraties op dit soort topics uiten, als ik elders wel gelukkig kan worden. Dan maar geen echte arier. Ik heb me hier nooit thuis gevoeld. Ik wil rust aan mijn kop. Veel natuur, weinig mensen, weinig bavianen. In een land wat opkomt voor haar hardwerkende burgers, en niet de parasieten. Nederland is voor mij dood. De mentaliteit hier, echt. En dan die drukte. Ik kan nog honderden dingen noemen wat er niet deugt maar dat weet je zelf wel. Waarom zou ik blijven janken hierom als ik er gewoon van kan vluchten. Nog een paar jaar, eerst mijn hbo halen, en dan zijn we weg.

Nederland staat er aardig bekend om dat het harde werkers zijn (dacht ik altijd)...En waarom heb je het over parasieten en bavianen?

Er is geen enkel ander land dan Nederland,waarbij je zoveel mogelijkheden en kansen kan krijgen om iets van je leven te maken...sommige 'allochtonen' die lopen te '********' over Nederland,begrijpen dat niet altijd..

Mijn grootste fan is er ook weer :D

Ach volgens jou is dit iets van alle dagen en moeten we ons niet zo druk maken. De criminaliteit daalt immers en mensen stellen zich aan als ze zich onveilig gaan voelen door dit soort voorvallen......

Ach volgens jou is dit iets van alle dagen en moeten we ons niet zo druk maken. De criminaliteit daalt immers en mensen stellen zich aan als ze zich onveilig gaan voelen door dit soort voorvallen......

Als jij dat zo wil uitleggen is dat jouw keuze. Ik heb dat in ieder geval nooit beweerd.

Met stenen gooien is de nationale sport van dit soort kansloze figuren; vrouwen, heli's, alles moet eraan geloven. Je moet wat hé, als je leven zo leeg en zinloos is dat je van verveling hele dagen staat te niksen. En dan raar vinden dat mensen een onveiligheidsgevoel krijgen, tja als de hulpdiensten er al aan moeten geloven; je zou je voor minder onveilig gaan voelen. Een tip voor de Nederlandse regering: laat er volgende keer eentje van het leger landen, zet dat tuig er meteen op en drop ze ergens in het Noord-Afrikaans gebergte :thumbup:

Als jij dat zo wil uitleggen is dat jouw keuze. Ik heb dat in ieder geval nooit beweerd.

Ach tja. Jij veroordeelt mensen die zich onveilig voelen. Iedereen laat zich leiden door suggestieve media. Dit soort gevallen hebben helemaal geen invloed. Sterker nog mensen die zich door dit soort voorvallen minder veilig voelen zijn kuddedieren.

Ach tja. Jij veroordeelt mensen die zich onveilig voelen. Iedereen laat zich leiden door suggestieve media. Dit soort gevallen hebben helemaal geen invloed. Sterker nog mensen die zich door dit soort voorvallen minder veilig voelen zijn kuddedieren.

Ik veroordeel ze nog wel? Wow, hoe suggestief ben je zelf bezig dan?

Na het lezen van de titel dacht ik meteen aan mokkies in Amsterdam.
Wat verbazingwekkend dat het ook nog zo blijkt te zijn..

Waar ga je heen dan waar het zoveel beter is?

Na het lezen van de titel dacht ik meteen aan mokkies in Amsterdam.
Wat verbazingwekkend dat het ook nog zo blijkt te zijn..

Waar ga je heen dan waar het zoveel beter is?

Er is niets verbazingwekkend aan eigenlijk. Ik wist gelijk wel dat het om mijn noord-afrikaanse vrinden ging. Ik vraag me eigenlijk af: als ze het allemaal hier zo k*t vinden, en ze zonodig alles moeten vernken.... Waarom gaan ze dan niet weg? Echt waar ik zou meer dan blij zijn hun enkele ticket te betalen!

Get real.. jou utopia bestaat niet en wat spanning is best leuk :cool:. Je krijgt trouwens alle kansen hier, je zou eens in afghanistan moeten wonen eens zien hoe snel je staat te janken om terug naar NL te komen. Maar goed, jou droom is duidelijk ergens alleen met je vriendinnetje in een bos gaan wonen waar de Aldi 25km verderop is... Hoop wel voor jou dat er geen bavianen in dat bos zitten :eek: en dat er een gym is

Terug
Naar boven