Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan iemand mij een link geven naar het bewijs dat de stenengooier een marokaan is?

kan iemand mij een link geven naar het bewijs dat de stenengooier een marokaan is?
Er is niets verbazingwekkend aan eigenlijk. Ik wist gelijk wel dat het om mijn noord-afrikaanse vrinden ging. Ik vraag me eigenlijk af: als ze het allemaal hier zo k*t vinden, en ze zonodig alles moeten vernken.... Waarom gaan ze dan niet weg? Echt waar ik zou meer dan blij zijn hun enkele ticket te betalen!

geloof me als ze allemaal terug keren, gaan de nederlandse meiden met hun mee!!![]()
prima want dat soort figuren hebben we hier ook niet nodig.aha de ubernut spreekt...
graag jouw reactie op het feit dat Nederlanders dit schijnbaar ook doen.... dank u...
Eikel
Het is echt verbazingwekkend hoe iemand uit zo'n filmpje op kan maken dat het marokkanen zijn.
Ik bekijk net het filmpje en inderdaad behoorlijk wazig als je daar al direct een marokkaan in ziet. Iedereen weet dat marokkanen in een zwarte bubblecoat jas met bontkraag lopen?
Welke bontkraag? Knap als je dat kan zien, ik zie alleen een blauwe jas. Meeste jokers hier denken dat het marokkanen zijn omdat er een groep jongeren bij elkaar staat en omdat er gelach vandaan komt
die mensen die het proberen te ontkennen dat her marokannen waren. komop we weten allemaal wat voor tuig dat volk is. dit is in zo'n stinkbuurt geweest en het is pas nog actueel geweest dat allochtonen vaak ambulance broeders lastig vallen, zo ook buschauffeurs en conducteurs. dus ga nou niet doen alsof het lieverdjes zijn.zoek het verder zelf even op. Ga niet al je huiswerk voor je doen.
Het waren autochtonen.
Hier staat ook niet bij dat het marokkanen waren.
Graag jouw reactie.