XXL Nutrition

Optimum nutition Whey + 9 andere nieuwe supps!

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
194
Zoals de meesten van jullie weten zijn wij bij Sportfood niet merkgebonden.
Dat betekent dat we niet van bepaalde merken heel het assortiment hoeven te voeren, maar alleen de supplementen eruit kunnen pikken die ook daadwerkelijk wat toevoegen aan de training, groei of herstel.

Zo hebben wij nu van een hoop verschillende merken de krenten uit de pap gehaald om ons assortiment verder uit te bereiden.
De volgende producten zijn toegevoegd:

- Optimum Nutrition Whey 100% Gold standard
- Optimum Nutrition visolie
- Gaspari SizeOn
- BSN No-Xplode
- Cytosport energy gel
- MM Usa Endurus duursport serum
- Nutrex Vitargo CGL
- Prolab ZMA
- Stacker T
- Stacker M

Kijk gerust verder rond op SportFood.nl voor sportvoeding

Mocht je meer info willen over wat dan ook, aarzel niet om te mailen: info@sportfood.nl

Sportieve groeten,
Bas
:)

Die ON whey toch wel tegen een voordelig prijsje zeker? :D

EDIT: net online gekeken en 56,95 is niet bepaald voordelig :p

• Topic Starter Topic Starter
Die ON whey toch wel tegen een voordelig prijsje zeker? :D

EDIT: net online gekeken en 56,95 is niet bepaald voordelig :p

Voor Nederlandse begrippen ZEER voordelig!;)
Vergelijken met Amerika heeft geen zin, daar valt nooit aan te tippen, net als hun benzineprijzen!:p

Optimum Nutrition Whey 100% Gold standard

Denk persoonlijk wel dat dit een goeie zet is van Sportfood.nl om deze whey in huis te halen en tja die prijs "alles kan altijd scherper" , maar Sportfood's prijs is toch wel scherp in vergelijking met België waar ie 71€ staat zo'n 5lb'er :eek:

Er staat wel een foutje he.
De smaak aarbei ken ik nl niet :D

Klopt het aantal grammen wel? Op andere sites zit er 2270 gram in een pot. Niet dat het zoveel uitmaakt, maar viel me toevallig op :) Goede prijs trouwens!

Klopt het aantal grammen wel? Op andere sites zit er 2270 gram in een pot. Niet dat het zoveel uitmaakt, maar viel me toevallig op :) Goede prijs trouwens!

Yep, ik heb hier de pot voor me staan. 5.15lbs en tussen haakjes staat 2341gram.;)

leuke toevoeging aan de winkel :thumb:

Ik had graag een volledig post-workout artikel extra gezien voor meer keuze :)

Yep, ik heb hier de pot voor me staan. 5.15lbs en tussen haakjes staat 2341gram.;)
Je hebt gelijk. Raar is dat ook op hun eigen site 5 lbs staat, maar er staat ook dat een pot 77 doseringen van 30.4 gram bevat als je de details bekijkt. 77 x 30.4 = 2340.8 gram ... Ze zullen het wel afronden op 5 lbs voor de makkelijkheid :)

Je hebt gelijk. Raar is dat ook op hun eigen site 5 lbs staat, maar er staat ook dat een pot 77 doseringen van 30.4 gram bevat als je de details bekijkt. 77 x 30.4 = 2340.8 gram ... Ze zullen het wel afronden op 5 lbs voor de makkelijkheid :)

Is idd vreemd. Je zou denken(de Amerikanen kenende) dat ze juist groot aankondigen dat er in hun pot meer zit dan bij anderen.

ik heb 37.50€ betaald voor een pot Whey van On van 992gr hier in belgica,dus die prijzen vallen zeer goe mee vind ik :eek:

Schandalig hoog is dat (voor amper 992gr.)

Beter zoeken op voorhand...

Dit zijn een beetje de nieuwe adviesverkoopprijzen van Optimum Nutrition.
Wij zijn in de gelukkige situatie geweest om een flinke voorraad Optimum Nutrition whey voor de 'oude' prijs nog in te kunnen kopen.

Terug
Naar boven