AndroidHealthClinic

Optimum Nutrition Hydro Whey

Ik was al een tijdje aan het uitkijken naar het nieuwe product van Optimum Nutrition. En hij is eindelijk uit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als ik de waardes bekijk van deze whey en de Gold wey die ik heb is dit wel een hele verbetering!

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik hoop dat deze vlug te koop zal zijn in belgië.

Vanaf nu direct leverbaar bij bodyenfitshop.nl: Hydro Whey Optimum Nutrition

:roflol: @ benaming van de smaken :roflol: velocity vanilla & turbo chocolat :roflol:

Ach, als het maar verkoopt hé

Welk percentage van de whey is gehydroliseerd? Waarschijnlijk een zeer laag percentage (minder dan 20%) omdat het anders zeer bitter smaakt.

Je bent beter af door op de momenten dat je een snelle absorptie wilt vrije vorm aminozuren te nemen en op de overige momenten whey concentraat, isolaat of een mix te nemen. Scheelt je een boel geld.

ik heb vandaag mijn pot aangekregen, echt lekker en ik geloof zeker in voorverteerde whey.
ik ga vanaf nu over van BSn naar optimum... enkel Rene, het staaltje whey xxl protein strawberry/banana was ook super lekker.

---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

ik heb vandaag mijn pot aangekregen, echt lekker en ik geloof zeker in voorverteerde whey.
ik ga vanaf nu over van BSn naar optimum... enkel Rene, het staaltje whey xxl protein strawberry/banana was ook super lekker.en doet me dus twijfelen haha

Terug
Naar boven