Ik kan me helemaal niet optrekken en binnen een maand zou ik me 5x willen optrekken. Maar ik weet niet hoe het te oefenen. Kan iemand helpen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat je schrijft komt me bekend voor, ik gok dat je deze oefening bedoelt: Weighted Supine Row?Ik meen me te herinneren eens gehoord te hebben dat je het ook anders kan aan leren.
Je kan het dus eerst al liggend proberen, je voeten op een bankje, een bar in het power rack en die vast houden en horizontaal jezelf optrekken. (Eigenlijk omgekeerd van pompen maar dan voor je rug) Als je dit goed kan kan je over gaan tot pull up's.
Ik meen me te herinneren eens gehoord te hebben dat je het ook anders kan aan leren.
Je kan het dus eerst al liggend proberen, je voeten op een bankje, een bar in het power rack en die vast houden en horizontaal jezelf optrekken. (Eigenlijk omgekeerd van pompen maar dan voor je rug) Als je dit goed kan kan je over gaan tot pull up's.
Er zijn meerdere manieren om je optrekken te verbeteren absoluut.
Wat voor mij het beste werkte was optrekken tot ik niet meer kon, dan rusten en weer tot ik niet meer kon optrekken. En vervolgens nog 2 sets negatieve herhalingen, beide tot uitputting.
Maar dat verschilt van mens tot mens wat het beste werkt.

Ik voel me ineens heel dom.