BoTo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
Over 100 jaar hebben we meer dan 9 miljard mensen op aarde, twee eeuwen terug waren dat er slechts 1 miljard. Natuur gaat naar de knoppen door het kankergezwel dat de mens is.
1 ding weet ik wel, dat ik zorgeloos met mijn hakken omhoog kan blijven zitten consumeren en dat er ergens op het Afrikaanse en Aziatische continent er 10 andere individuen de klappen voor me opvangen door de broeksppen op te trekken voor het hoge water.
Mensen in de derde wereld zijn altijd al mooie stofzuigers geweest om ons feest hier in het Westen op poten te houden. Dat zal altijd wel zo blijven.
Het leven draait om het streven naar een artificieel geprogrammeerde wereld waarin al het groen verdwenen is en een klein groepje mensen als barbiepoppen en ken's elkaar dronken voeren en nken. In een totalitaire abstracte omgeving.
Zoiets wou ik ook al zeggen, maar jij verwoordt het beter dan ik in gedachten kon.
Uiteindelijk zal natuurlijke uitdunning van grote bevolkingsgroepen de natuur en mens redden. Het is een soort automatisch defensiesysteem van moeder natuur. Het Westen blijft zoals gewoonlijk wat buiten schot, wij blijven veel langer gespaard van natuurrampen, tekorten, ... .
Een dergelijke exponentiële bevolkingsgroei moet eens grondig uitgedund worden totdat die groei weer gematigder wordt. Landen zoals India zijn gewoon tikkende tijdbommen, is er geen uitdunning door natuurlijke oorzaak dan komt die er wel op een andere manier, watersnood is zo één van die actuele opties.
Beetje cru, maar ik vrees dat het kwaad al geschied is. Wereldwijd eenkindpolitiek doorvoeren is slechts één van de maatregelingen die dringend genomen moeten worden om in de toekomst volledige chaos nog een beetje in te tomen. Helaas krijg je dan ook te maken met maatschappelijke problemen.

van 2012 ?? ik wil die best wel zien
Ofwel blijf ik thuis supermarkten plunderen en riotten

.