MuscleMeat

Opzoek naar bodybuilders voor fotoshoot

Flinke bodybuilder moet dat zijn, als je dat in een maatpak wilt kunnen zien.

• Topic Starter Topic Starter
Yes..dat is wel de bedoeling ;)

Wat wil je precies fotograferen dan? Om te posen in maatpak en ook echt de vormen te zien moet je echt heel groot zijn ;)

Laatst bewerkt:
:sad:

Heb ik voor niks gecut....

Raar eigenlijk, een bodybuilder in maatpak. Om helemaal aangekleed groot te ogen moet je zo ongeveer een IFBB pro zijn. Heb je geen voorbeeld foto?

-laatmaar-

Laatst bewerkt:
Een strak maatpak kan ook wel helpen. Alleen de vraag aan TS hoe lang en zwaar de kandidaat ongeveer moet zijn. :D

Ik bedoel uuhhmm.. Hier een foto van zo'n beetje de grootste man in de BB wereld:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Groter dan dit ga je het dus niet krijgen. Denk sowieso dat er op het forum hier geen mensen zijn die dit zelfs met maatpak evenaren. Misschien bij de oude garde: Krieltje, Porterhouse.. Net als Jay vrij klein (1.75m lang) maar wel ****ing zwaar -> breed.

Ik wil anders wel in adamskostuum.:)

Het zal inderdaad heel lastig worden om de bodybuilder terug te vinden in zo'n maatpak. het zou net zo goed een vatsig iemand kunnen zijn.

Tenzij je bepaalde delen bloot laat.

Hey het is een meisje die wilt fotograferen :woot:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ze is de middenste

128_large.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

I'll pass

wat is er mis mee ?

3e foto is een baggerfoto, als op de middelste pic zeker hittable.Nice lips.

Iets met bodybuilders en testosteron. :roflol:

Even serieus, TS laat ons weten wat je wil, geef een voorbeeld!!

haha deze topics monden altijd uit tot een zoektocht naar de fotografe, die daarna gekeurd wordt op ****abillity. :roflol:
:trollface:

en terecht, aangezien de enige payment mogelijk die fotografe eens laten zien wat zo'n sterke man in bed allemaal kan is.

Dit doet me denken aan dat ene epic topic met die 'walrus' fotografe :roflol:

Beste Eva,

Ik zou graag fotoshoots van mij willen laten maken tegen een degelijke vergoeding.

gegroet,

Terug
Naar boven