XXL Nutrition

Oral Parabolan GS echt of nep?

Weezy F

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m97
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Heb deze zojuist binnen gekregen.
Mensen die bekend zijn met deze? En is t real?

lot 015
exp 1-2017

Heb dezelfde gehad voelde helemaal niks , zelfs 5mg pd gedaan gedurende 1 week. Ben bang dat deze batch zwaar ondergedoseerd is.

Vreemd idd, je hoort ook goede verhalen over deze..

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit nu al paar dagen op 4mg en aangezien dit mijn eerste keer tren is zou ik zeker wel wat moeten voelen als het goed gedoseerd was lijkt mij.
Ik ga vanaf vandaag op 5mg zitten en verhoog max. tot 6mg

We horen je resultaat graag! Ben zelf ook in dag 7 en vanaf gisteren 2mg ED.

Ik vind het wel belachelijk dat als 1mg een deftige dosis MT zou moeten zijn, dat er dan sukkels bij GS zijn die er waarschijnlijk iets van 0,2mg per tab in hebben zitten.

Kansloos imo.

Ja, GG is ondertussen genoeg afgezeken dus laten we door gaan naar de volgende concurrent.

Ja, GG is ondertussen genoeg afgezeken dus laten we door gaan naar de volgende concurrent.

Haha koest jij :p
Ik heb geen belangen zoals menig ander lid dat heeft die hier post ;)
En mijn favo merk voert niet eens MT, dus wat zou ik ermee winnen :rolleyes:

Haha koest jij :p
Ik heb geen belangen zoals menig ander lid dat heeft die hier post ;)
En mijn favo merk voert niet eens MT, dus wat zou ik ermee winnen :rolleyes:

o maar sloeg niet op jou he Pun, jij reageerde ook gewoon op de eerder posts toch? of heb je er zelf slechte ervaringen mee?

vanaf vandaag ipv 4mg naar 6mg gegaan.
merk er nog steeds niks van, maar ga niet verder verhogen.
hou het tot eind deze week op 6mg en dan heb ik er 3 weken opzitten. Ben wel wat droger geworden maar heb niks gemerkt kwa krachtgains etc. Tegenvaller dus voor mij.

vreemd... vorige week vrijdag 1mg voor de test genomen.

Mijn bevindingen:
- Lichaam word super warm
- Gruwelijke pomp(die dag borst getraind zelfs wat brandende pomp)
- Uur na in name wil je elke vrouw pakken xD

Waren dezelfde vorm qua pil batch weet ik zo even niet zou ik nog na kunnen vragen.

vreemd... vorige week vrijdag 1mg voor de test genomen.

Mijn bevindingen:
- Lichaam word super warm
- Gruwelijke pomp(die dag borst getraind zelfs wat brandende pomp)
- Uur na in name wil je elke vrouw pakken xD

Waren dezelfde vorm qua pil batch weet ik zo even niet zou ik nog na kunnen vragen.
Zeker dat dit niet gewoon placebo is? Je kan toch nog geen effecten merken van 1mg of wel?

Ja maar ik bedoelde van één keer 1mg te slikken ga je toch geen effecten merken? Moet wel zeggen dat ik verminderde eetlust merk bij mijn laatste maaltijd (ik neem PreWO, train om 18:00). Ben sinds zondag bezig met twee pilletjes per dag.

Oh, en ik heb al alle logs over Methyltren gelezen denk ik, vind het gewoon super interessant :p

Ja maar ik bedoelde van één keer 1mg te slikken ga je toch geen effecten merken? Moet wel zeggen dat ik verminderde eetlust merk bij mijn laatste maaltijd (ik neem PreWO, train om 18:00). Ben sinds zondag bezig met twee pilletjes per dag.

Oh, en ik heb al alle logs over Methyltren gelezen denk ik, vind het gewoon super interessant :p

Ligt er denk ik aan hoe gevoelig je bent voor stimulanten. Of het nu drugs of AAS zijn, ik ben heel erg gevoelig en merk de kleinste verandering in bloeddruk, lichaamstemp, mindset etc.

Gister middag rond 15:00 6mg genomen. Merkte niks. Toen ik rond 24:00 wou gaan slapen werd ik een beetje vaag in mn hoofd. Gigantisch warm, hoge hartslag en draaierig in mn hoofd.
Dus vandaag maar 1mg verlagen en op 5mg verder gaan.

Gister middag rond 15:00 6mg genomen. Merkte niks. Toen ik rond 24:00 wou gaan slapen werd ik een beetje vaag in mn hoofd. Gigantisch warm, hoge hartslag en draaierig in mn hoofd.
Dus vandaag maar 1mg verlagen en op 5mg verder gaan.

Dus jij bent pas iets gaan voelen aan 5 mg per dag?
Ook het merk met de stier erop?

Dus daarme wil je zeggen dat je nu wel krachttoename en de andere effecten ervaart? Hoe lang ben je nu bezig in totaal?

Terug
Naar boven