MuscleMeat

Oral Parabolan GS echt of nep?

Weezy F

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m97
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Heb deze zojuist binnen gekregen.
Mensen die bekend zijn met deze? En is t real?

lot 015
exp 1-2017

• Topic Starter Topic Starter
Dus daarme wil je zeggen dat je nu wel krachttoename en de andere effecten ervaart? Hoe lang ben je nu bezig in totaal?

Vandaag is dag 17. Ben dus al bijna 3 weken bezig.
Wat ik tot nu toe ervaren heb is dat ik wel stukken droger ben geworden zeker een paar % gezakt. Lichaamsgewicht is nagenoeg hetzelfde gebleven. Ik ben diep aan het cutten en dat is misschien de reden dat ik niet veel van de kracht merk. De trainingen gaan lekker en train op mijn max gewichten de hele training. In een normale k*t had ik nooit op deze gewichten kunnen trainen i.v.m. te weinig KH, dus te weinig energie.
Alleen sinds gisteren tijdens de training merkte ik dat ik een zieke pomp had en lekker veel kracht. Ook gigantisch veel zweten niet normaal meer.
Dus bij mij is 5mg de perfecte dosering. Kijken of het vandaag ook weer lekker gaat tijdens het trainen.

Ok, bedankt voor de info! Ik ben benieuwd naar je resultaat

Dan zal ik ook verhogen naar 5 want met 4 voel ik nog steeds weinig, wel een lichte krachttoename. Volgende week dinsdag ben ik klaar met men 2de week endan zie ik wel of ik verder doe. Mss zal ik die 2weken gebruiken als een kickstart voor een andere kuur.

stoppen

Ik stop met deze oral kuur, na 2 weken geen kilo erbij.
Wel een beetje droger geworden maar niets om trots op te zijn, ik doe verder met 2 weken anadrol om wat meer massa te bekomen nu ik droog sta.

Volgens mij is dit product geen aanrader.

Ik stop met deze oral kuur, na 2 weken geen kilo erbij.
Wel een beetje droger geworden maar niets om trots op te zijn, ik doe verder met 2 weken anadrol om wat meer massa te bekomen nu ik droog sta.

Volgens mij is dit product geen aanrader.

Als je droger word dan eet je gewoon niet genoeg, logisch toch. Van anadrol kom je sowieso wat kilo's aan, alleen heb je vrij weinig aan vocht.

Als je droger word dan eet je gewoon niet genoeg, logisch toch. Van anadrol kom je sowieso wat kilo's aan, alleen heb je vrij weinig aan vocht.

Ik eet genoeg hoor.
Ik weet dat ik de gains van anadrol niet lang zal houden, maar wil toch nog een paar kilo's bij voor dat ik op reis ga.

Ik ging eerst een test kuurtje zetten maar kan niet omdat ik volgende maand op reis ga :)

Zit inmiddels in week 4 en zit op 7mg pd en nog steeds niet dat het te erg wordt kwa sides, geen extreme kracht niks.
Zwaar ondergedoseerd dus! Zonde van mn geld.
Volgende keer een merk halen waar je niet meer dan 2mg van hoeft te nemen om iets te merken.

Mijn resultaat na bijna 4 weken is geen kilo erbij alleen een stukje droger geworden. Sides niks.

Had niey verwacht van GeenStijl dat ze onderdoseerde dhit zouden brwngen

Nee ik ook niet en al helemaal niet voor zoveel geld.
Eerste en laatst keer dit merk.

Heb je ervaring met MT? Ik wel, je wordt droger en tegelijkertijd zwaarder en fors sterker, dit op een dieet van 2600kcal..
Ik heb het btw over een dosering van slechts 2mg..

Ik ben ondertussen ook gestopt met deze MT. Na twee weken totaal geen meerwaarde bij mijn momentele kuur. Normaal gezien ben ik altijd te spreken of GS (gebruik eigenlijk enkel hun spullen) maar dit vind ik wel een opdomper, en dat voor die prijs. Dat ze niet perfect kunnen doseren kan ik wel begrijpen maar de Clen is toch ook beter gedoseerd en daar spreken we over mcg ip mg.

Ik ben ondertussen ook gestopt met deze MT. Na twee weken totaal geen meerwaarde bij mijn momentele kuur. Normaal gezien ben ik altijd te spreken of GS (gebruik eigenlijk enkel hun spullen) maar dit vind ik wel een opdomper, en dat voor die prijs. Dat ze niet perfect kunnen doseren kan ik wel begrijpen maar de Clen is toch ook beter gedoseerd en daar spreken we over mcg ip mg.

Daar ben ik t helemaal mee eens.
Tevens ben ik alleen maar gewicht kwijt geraakt! 3kg lichter voordat ik begon met MT.
Kracht is minder geworden ipv verbetert. Enige is stuk droger maar ik was ook diep aan t cutten op ongeveer 2500 kcal terwijl onderhoud 3400kcal is. Dit meer gedaan omdat je met laag kcal zelfs nog zou moeten aankomen van MT.
Volgende keer eens een ander merk proberen kijken of ik daar wel wat van merk. Ik maak de MT nog af tot vrijdag en dan heb ik het bijna 4 weken gebruikt.

Heb je ervaring met MT? Ik wel, je wordt droger en tegelijkertijd zwaarder en fors sterker, dit op een dieet van 2600kcal..
Ik heb het btw over een dosering van slechts 2mg..

Dan eet je alsnog niet genoeg als je zwaarder wilt worden. hij heeft het nu over anadrol en wilt dus kilo's pakken. Als je genoeg eet kan je er veel meer uithalen wanneer je doel vvm is. Je vp wordt meestal lager als je alleen schone massa pakt, als je niks aankomt eet je te weinig.

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 10:17 ----------

Daar ben ik t helemaal mee eens.
Tevens ben ik alleen maar gewicht kwijt geraakt! 3kg lichter voordat ik begon met MT.
Kracht is minder geworden ipv verbetert. Enige is stuk droger maar ik was ook diep aan t cutten op ongeveer 2500 kcal terwijl onderhoud 3400kcal is. Dit meer gedaan omdat je met laag kcal zelfs nog zou moeten aankomen van MT.
Volgende keer eens een ander merk proberen kijken of ik daar wel wat van merk. Ik maak de MT nog af tot vrijdag en dan heb ik het bijna 4 weken gebruikt.

en hoeveel procent is je vet naar beneden? je kan dan uitrekenen wat de MT precies voor je heeft gedaan.

Van 16% naar 13% dat zou opzich kunnen kloppen aangezien ik van 100 naar 97kg ben gegaan.

Ik kan alleen zeggen dat het zwaar ondergedoseerd is... Ik heb die van LYY en ging er haaaaard op......

Ik kan alleen zeggen dat het zwaar ondergedoseerd is... Ik heb die van LYY en ging er haaaaard op......

Beter gezegd: ik kan alleen vermoeden dat het zwaar ondergedoseerd is. Zeker weet ik het nooit natuurlijk, maar op die van LYY ging ik op 2mg hard. na 3 weken echt moeten stoppen omdat de mind**** net iets té werd :p

Beter gezegd: ik kan alleen vermoeden dat het zwaar ondergedoseerd is. Zeker weet ik het nooit natuurlijk, maar op die van LYY ging ik op 2mg hard. na 3 weken echt moeten stoppen omdat de mind**** net iets té werd :p

Dus dat is een aanrader? Ik hoorde van mensen dat ze ook hard gingen op die ik nu heb op 2mg dus vandaar dat ik niet snap waarom ik er amper iets van merk.

Terug
Naar boven