XXL Nutrition

Oral tren en prostaatkanker

Pleister

Monstrous Giant
15 jaar lid
Stimjunk
10 topantwoorden 10.000 berichten
Waardering
4.424
Hi boys,

ik had enkele posts gelezen op Amerikaanse forums dat oral tren gelinkt kan worden aan prostaatkanker. Ik vind hier echter geen onderzoeken van. Iemand die hier meer van weet of links naar onderzoeken hiervan heeft?

Karma ofcourse.

Ik vind wel redelijk wat artikels ivm met androgenen en prostaatkanker maar niet direct van Methyltren. (Alhoewel ik denk dat het gewoon dat is, namelijk omdat methyltren zo androgeen is)

methyltrienolone is een middel om prostaatkanker in vitro op te wekken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet daar zelfs geen onderzoek voor zien. Lijkt mij gewoon evident.

Hoe kun je daar zo zeker van zijn zonder onderzoek?

Omdat alle anabolen de kans op prostaatkanker verhogen. En al zeker als ze gebruikt worden als doping. Daar zijn alle dokters het over eens. En tren zal dan wel één van die gevaarlijkste zijn op dat gebied.

Omdat alle anabolen de kans op prostaatkanker verhogen. En al zeker als ze gebruikt worden als doping. Daar zijn alle dokters het over eens. En tren zal dan wel één van die gevaarlijkste zijn op dat gebied.
Kun je vast een paar studies voor me linken.

Kun je vast een paar studies voor me linken.

Ik meende dat er een correlatie was tussen testosteron en prostaat kanker.

Hormone therapy
Hormone therapy is treatment to stop your body from producing the male hormone testosterone. Prostate cancer cells rely on testosterone to help them grow. Cutting off the supply of hormones may cause cancer cells to die or to grow more slowly. Hormone therapy options include:

http://www.mayoclinic.com/health/prostate-cancer/DS00043/DSECTION=treatments-and-drugs

Testosteron stimuleert inderdaad de proliferatie en differentiatie van prostaatcellen en zodoende ook van prostaatkanker cellen, echter is er een verzadigingspunt die zelfs vrij laag ligt (zie o.a. werk van Abraham Mortengaler) en dit staat natuurlijk los van een causale relatie.

Testosteron stimuleert inderdaad de proliferatie en differentiatie van prostaatcellen en zodoende ook van prostaatkanker cellen, echter is er een verzadigingspunt die zelfs vrij laag ligt (zie o.a. werk van Abraham Mortengaler) en dit staat natuurlijk los van een causale relatie.

Waarom weet jij zoveel altijd? Heb jij hiervoor gestudeerd?

Meer prostaatweefsel betekend ook meer kans op prostaatkanker, aas zorgt ook voor een grotere prostaat. Kan zo 123 geen directe relatie vinden tussen aas en kanker. Wanneer de grotere prostaat niet na de kuur weer krimpt lijkt t me wel aannemelijk dat aas voor een grotere kans op prostaatkanker kan zorgen.

Vrouwen met grotere t**ten krijgen ook vaker borstkanker :)

800 apm ?

Dafuq .. Je weet zeker dat je geen robot bent ?
Gemiddelde mens mag blij zijn met 200+

Ik snap eigenlijk geen reet van Tren, het is geen DHT etc maar geeft wel alle DHT side effects. Komt het omdat het heel erg androgeen is, iemand een link waar informatie over tren staat etc? Karma ervoor grtz

• Topic Starter Topic Starter

Wat is jouw mening over de onderzoeken die Ymir heeft geplaatst?

Terug
Naar boven