XXL Nutrition

orale kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijpo

Novice
Waardering
0
hoi ik ben gijs 38 jaar train al 5 jaar
wil een kuur gaan doen maar niet spuiten
wie kan me verder helpen ermee
ik ben 177
weeg 93 kilo

welkom

Welkom Gijs, je post hoort in een andere sectie te staan.

Welkom.

Wat is je kuur verleden?
Waarom wil je geen spuit?

Welkom hier Gijs en veel succes.
Willem 2.

Moved.

Syn zei:
Hoi, Gijpo.

Lees dit even door:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617
en dan met name Post #2, het eerste stuk, dus waar punt 11 begint.

Succes iig!

Eigenlijk is die regel een beetje 'te'. Dboll is namelijk aantrekkelijker als orale AAS, aangezien de dagelijkse repetitie van injecteren niet echt prettig is voor je lichaam (met name je zitvlak). Levertoxisch is het wel, maar volgens mij nog lang niet het niveau van Oxy's.

gijpo zei:
hoi ik ben gijs 38 jaar train al 5 jaar
wil een kuur gaan doen maar niet spuiten
wie kan me verder helpen ermee
ik ben 177
weeg 93 kilo

gewoon gaan spuiten joh, test only kuurtje

Week 1-10: 500 mg Test Enth /EW
Week 13-16 : 25 mg Nolva

dus maar 1 keer per week spuiten en veeel beter dan orals ;)

Laatst bewerkt:
tsweh zou er dan toch 2x in de week van maken met die kuur...
verder voor oraal kuur kan je denken aan tbol,dbol,oxy of winny voor 6weken. en 3weken nolva nakuur.grts

gewoon gelijk de hele mikmak proberen en je zitvlak hoef je niet om te denken :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
hey bedankt allemaal voor de reacties
ik ga dan toch proberen een gewone kuur te nemen alleen nog echte te zien kopen zal niet mee vallen

gijpo zei:
ik ga dan toch proberen een gewone kuur te nemen alleen nog echte te zien kopen zal niet mee vallen

tuurlijk wel kerel, underground spullen zijn van goede kwaliteit en worden nauwelijks gefaked.

Een gewone kuur haha? Binnenkort kunnen we op familiefeestjes praten over welke kuurtjes we zoal nemen....

Een oraal kuurtje is niks mis mee en en je kunt er a la minute mee kappen in het geval het niet lekker valt. Realiseer je wel dat met een inject ( bij lange esters zoals enanth.) die tijd al snel 2 weken of meer is voor je weer enigzins op een normaal hormonaal nivo zit.

Een Dianabolkuur van 6 tot 8 weken aangevuld met een anti-e zoals Aromasin, Liquidex of Femara zal voor een beginner een prima resultaat opleveren. Mits training en voeding in orde zijn en de nakuur niet wordt vergeten. Succes

gijpo zei:

@Elmo: Precies welk schema past hier dan bij?

Rhinemann zei:
@Elmo: Precies welk schema past hier dan bij?

Je zou kunnen denken aan 6-8 weken DBol op 20 tot 30 mg per dag. Beginners doen het al goed op 20mg per dag. Je zou eventueel na 6 weken een switch kunnen maken naar 40 mg Winstrol per dag om de gewonnen massa wat "steviger" te maken. Dan meteen na de kuur beginnen met de nakuur: mijn voorkeur is 50 Mg Clomid en 20mg Nolvadex per dag. In in ieder geval 1 van die 2 nemen!

Maak er 30mg van en ik ben je man,Elmo. :D

Elmo zei:
Een gewone kuur haha? Binnenkort kunnen we op familiefeestjes praten over welke kuurtjes we zoal nemen....

Een oraal kuurtje is niks mis mee en en je kunt er a la minute mee kappen in het geval het niet lekker valt. Realiseer je wel dat met een inject ( bij lange esters zoals enanth.) die tijd al snel 2 weken of meer is voor je weer enigzins op een normaal hormonaal nivo zit.

Een Dianabolkuur van 6 tot 8 weken aangevuld met een anti-e zoals Aromasin, Liquidex of Femara zal voor een beginner een prima resultaat opleveren. Mits training en voeding in orde zijn en de nakuur niet wordt vergeten. Succes

rot op man :cool:

• Topic Starter Topic Starter
ja dat klint allemaal erg mooi maar dianabol en of clomid koop ik echt niet op de hoek bij de plaatselijke supermarkt helaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven