Rhinemann zei:
Haha die avatar van je ook hilarisch.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rhinemann zei:
gijpo zei:ja dat klint allemaal erg mooi maar dianabol en of clomid koop ik echt niet op de hoek bij de plaatselijke supermarkt helaas
Elmo zei:Je zou kunnen denken aan 6-8 weken DBol op 20 tot 30 mg per dag. Beginners doen het al goed op 20mg per dag. Je zou eventueel na 6 weken een switch kunnen maken naar 40 mg Winstrol per dag om de gewonnen massa wat "steviger" te maken. Dan meteen na de kuur beginnen met de nakuur: mijn voorkeur is 50 Mg Clomid en 20mg Nolvadex per dag. In in ieder geval 1 van die 2 nemen!
WTF is dit serieus 
Latin spirit zei:hoezo tswhey? vind dit helemaal niet zo erg hoor, het enige wat mij tegen de borst stuit is langer dan zes weken orals. maar denk dat het gevaar hiervan ook erg overdreven wordt hoor.
jij ook al
Latin spirit zei:
WTF is dit oppeenstswhey zei:WTF is dit serieus
zo ja, neg karma on the way (ik wacht af)
als je goed leest dan zie je dat het geen dbol only kuur is maar dat het voorstel is om met winstrol af te sluiten om de massa wat harder te maken, kerel.tswhey zei:ik heb geen zijn om hier uit te moeten leggen waarom dianaboll only geen goede kuur isWTF is dit oppeens

Elmo zei:Die negatieve karma zie ik graag tegemoet. Want dat zou mijn negatieve karma verdubbelen en mijn beeld van jou bevestigen. Kusje.

Latin spirit zei:om met winstrol af te sluiten om de massa wat harder te maken, kerel.

tswhey zei:
Elmo zei:Hey bedankt voor die negatieve karma! Dianabol is misschien een goed idee voor jou want dan krijg je mischien ook de baard in je keel voor je 20 wordt!![]()

Hank-V zei:Van wat ik hier de afgelopen dagen heb gelezen, moet ik toch zeggen dat mensen wel heel luchtig doen over orale inname en over een spuit zetten doet iedereen moeilijk.
waarom is dat? is een spuit zetten zo gevaarlijk? volgens de info teksten van de moderators is het als je het veilig doet niet gevaarlijk.
Hank-V zei:Van wat ik hier de afgelopen dagen heb gelezen, moet ik toch zeggen dat mensen wel heel luchtig doen over orale inname en over een spuit zetten doet iedereen moeilijk.
waarom is dat? is een spuit zetten zo gevaarlijk? volgens de info teksten van de moderators is het als je het veilig doet niet gevaarlijk.
Ah, dank u.Yzord zei:Een spuit zetten is niet zo gevaarlijk, alleen zijn er een hoop welke het gewoonweg nog niet durven. En ik kan me dat best voorstellen.
Wel stom dan toch eigenlijk om tabs te nemen? het is dus eigenlijk een slechtere manier van inname?Latin spirit zei:hey kerel,
ik weet niet hoe je aan die conclusie komt maar het is idd zo dat spuiten gezonder voor je lichaam is dan tabs. De meeste tabs zijn gealkyleerd en dus giftig voor je lever, terwijl de meeste injecties dit niet zijn en ook nog eens minder vaak (zo niet, nihil) je lever passeert.
mijn voorkeur gaat te allen tijde uit naar injecties, maar ja als het dan toch per se tabs moeten zijn omdat men niet durft/wil spuiten dan maar op de manier zoals Elmo voorstelt.
Yzord zei:Een spuit zetten is niet zo gevaarlijk, alleen zijn er een hoop welke het gewoonweg nog niet durven. En ik kan me dat best voorstellen.
heb al een paar keer meegemaakt dat iemand tegen mij zegt dat hij een dianaboll kuurtje aan het doen is, ik vraag dan hoezo in godsnaam, dan krijg ik altijd het antwoord; ja nou aan de ''echte'' shit wil ik gewoon nog niet beginnen
meestal is het gewoon de kennis die ontbreekt dat men voor een oral only kuurtje gaattswhey zei:mietjes zijn het![]()
en helaas is het vaak anders, mensen hebben het idee dat orals minder erg zijn dan injects ofzoheb al een paar keer meegemaakt dat iemand tegen mij zegt dat hij een dianaboll kuurtje aan het doen is, ik vraag dan hoezo in godsnaam, dan krijg ik altijd het antwoord; ja nou aan de ''echte'' shit wil ik gewoon nog niet beginnen
you seemeestal is het gewoon de kennis die ontbreekt dat men voor een oral only kuurtje gaat