XXL Nutrition

Oranje gekte slaat toe in de wijk

Bezoekers in dit topic

spiertje16

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2004
Berichten
10.641
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En ja hoor de eerste signalen zijn er
O wat hou ik toch van voetbal :D
 
Bij ons valt het wel mee, tenminste in mijn straat is er niks :D
Maar bij andere straten hier in de buurt is er ook erg veel versierd met oranje
 
Hehe jou straat komt ook aan de beurt
Het is wachten tot Nederland verder komt in de cup:D
Dan breekt de echte gekte pas los
 
Misschien :p , tenminste als ik mijn buren goed genoeg ken , dan word er wel wat gedaan maar niet zoveel als op die foto, maar zoals gezegd is het bij andere straten wel zo als op die foto :)
 
hallo "eduardjanssen"
 
Zelfs al zouden ze de finale halen zie je in mijn straat nog geen vlaggetje, Spiertje snel verhuizen!!
 
aan de huizen kan je altijd zien waar de tokkies wonen
 
Ik word SCHIJT en SCHIJT ziek van al dat Oranje gezeik. Oranje wil ik niet eens meer met een hoofdletter typen, sterker nog, ik boycot het hele woord.
Overal waar je komt wordt het feit dat 'Nederland' (22 mannen die achter een balletje hollen zijn nu opeens representatief voor 'Nederland') zich volslagen belachelijk gaat maken uitgebuit en op een commerciele manier gebruikt.

Radio 538 boycot ik ook. Ali B die 'samen' rapt met onze oerkroegbruller, gratis kaartjes voor de eerste wedstrijd en continu hoor je reclames van Arie de Knaller op de hoek dat nu WK-vlees in de aanbieding heeft.
Ik prijs de Heer dan ook wanneer ik weer die achterlijke Unox-reclame hoor, ZONDER voetbalgetinte uitspraken.

Aanstaande zondag, wanneer het zover is, vinden jullie mij in de gym.
Fijn dat ik dit even kwijt kon. :hello:
 
Jizza zei:
Ik word SCHIJT en SCHIJT ziek van al dat Oranje gezeik. Oranje wil ik niet eens meer met een hoofdletter typen, sterker nog, ik boycot het hele woord.
Overal waar je komt wordt het feit dat 'Nederland' (22 mannen die achter een balletje hollen zijn nu opeens representatief voor 'Nederland') zich volslagen belachelijk gaat maken uitgebuit en op een commerciele manier gebruikt.

Radio 538 boycot ik ook. Ali B die 'samen' rapt met onze oerkroegbruller, gratis kaartjes voor de eerste wedstrijd en continu hoor je reclames van Arie de Knaller op de hoek dat nu WK-vlees in de aanbieding heeft.
Ik prijs de Heer dan ook wanneer ik weer die achterlijke Unox-reclame hoor, ZONDER voetbalgetinte uitspraken.

Aanstaande zondag, wanneer het zover is, vinden jullie mij in de gym.
Fijn dat ik dit even kwijt kon. :hello:


:roflol:
Heb je zo een hekel aan voetbal?
 
WK-vlees, dat is het domste begrip wat ik ooit in mijn leven gehoord heb :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
 
spiertje16 zei:
:roflol:
Heb je zo een hekel aan voetbal?

Nee, absoluut niet, ik vind voetballen echt te gek. Vroeger op straat, met een zelfgemaakt 'doel' bestaande uit je broertje en een hoopje kleren. Vervelend was het als het doel ging wandelen, maar ja.

Voetbal kijken vind ik ook niet eens zo vervelend, maar DIE ****IN 'KLEUR' GEKTE!!! Op elke hoek van de straat zie je wel een of andere vlaggetjesauto of 'KLEUR' overgespoten fiets.
Hier in de buurt heeft zelfs een of andere geintegreerde Turk z'n schotel een oranje kleurtje gegeven ???

Dat overdreven gedoe, dat is gewoon wat me een beetje :barf: maakt.
 
voetballen is gay
 
Aanstaande zondag vindt je me ook in de gym.....met megagroot LCD scherm, barbeque en bier :P nadat ik natuurlijk die clubkampioenschap op mijn naam heb gezet (yeah right)
 
Dude, heb je die foto zelf genomen van jouw straat? :D

Is dat nou de pletterijstraat of zie ik dat verkeerd?
 
Back
Naar boven