XXL Nutrition

Oud en Nieuw: wat zijn de plannen ?

leGionellz

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Medebodybuilders,

Wat zijn de plannen voor oud en nieuw ?

ben op zoek naar wat goede suggesties, denk dat ik dit jaar naar Awakenings ga, lekker de hele nacht technoeen en beesten. Maar ben er dus nog niet helemaal uit.

Jullie een idee ?

Dat wordt weer hetzelfde als elk jaar! ;) Gewoon naar de plaatselijke feesttent en dan party! Is elk jaar weer een feest! Alleen ****ing koud op de fiets terug... als je die al kunt terugvinden... en die 5 min fietsen duurt altijd een eeuwigheid... en de weg schijnt ineens heel smal te zijn (?) en de sloot plotseling heeeeeel dichtbij.... En af en toe kom je erachter dat (in jouw ogen op dat moment) de kortste weg helemaaaaaal niet de kortste weg is! En dat het dus geen slimme actie was om met je fiets op je nek door de weilanden te strompelen met alle hindernissen (lees: koeienstront, prikkeldraad, sloten enz) van dien....
Ja, ik verheug me er nu al op! :P

hahaha de hele dag vuurwerk afsteken !

Tractortje zei:
hahaha de hele dag vuurwerk afsteken !

Hehe! Duidelijk leeftijdsverschil he!
Goede ouwe tijd. Zoveel vuurwerk kopen dat je 3 dagen nodig hebt om het weg te krijgen en er eigenlijk al na een uur genoeg van heeft!

Waarschijnlijk ga ik naar de Matrixx. 10 minuten lopen (soms een uur)! :D

Ergens spacen... Waar? tja, vorig jaar naar awakenings geweest, was wel tof maar om nou 2 jaar achter elkaar hetzelfde te doen...? Helaas is er een hardcore feest in de HMH dus daar gaan we ook niet heen. Misschien dit jaar wat dichter bij de deur. In eindhoven is ook ergens een flink technofeest, misschien daar heen....?

Dan hang ik bij de buren in de heg. Ieder jaar hetzelfde :D (De enige dag van het jaar dat ik drink, ook de enige dag van het jaar die ik me nooit meer herinner hahaha)

Dani zei:
Dan hang ik bij de buren in de heg. Ieder jaar hetzelfde :D (De enige dag van het jaar dat ik drink, ook de enige dag van het jaar die ik me nooit meer herinner hahaha)

Ook de enige dag in het jaar echt geleefd ;)

Rotterdam in en op kroegentocht.

En me onderweg helemaal vol laten lopen en scheel vreten aan de vette troep.

dronken worden en coïtus hebben

Vriendin een goede beurt geven (natuurlijk de rest van het jaar ook). Dit jaar verder maar rustig aan, eens kijken of ik een heel jaar niet dronken sinds de vorige oud en nieuw ook volhoud.

pff kweenie. miss naar een discotheek die hier in het lokale dorpje weer wordt heropend nadat ie 2 jaar geleden was afgebrand. En anders samen met me vrienden tot 12- 1 uur snachts wat buurten/feesten en dan weer naar huis.

Ik heb echt een hekel aan om naar een discotheek te gaan oid. véélste druk en pff echt gezellig vind ik het dan ook nooit. pff ik ben een saaie bal lol :p :sad:

Overdag lekker trainen met benchMarc :D:lifter: en miss een kopje heerlijk warme chocolademelk drinken of een cappuccino :lick:

ik kijk eik meer uit naar de dagen vóór nieuwjaar, lekker met me maten gek doen in centerparks :D dat wordt lachen hehehe en met kerst lekker volvreten...ahh heerlijk zeg :D kep er zin in !

• Topic Starter Topic Starter
Rasputin zei:
Rotterdam in en op kroegentocht.

En me onderweg helemaal vol laten lopen en scheel vreten aan de vette troep.

Man, ik gun je alle plezier, maar ik word al depri bij de gedachte. Heb daar jaren gewoond en geen avond was zo saai in de stad als oud en nieuw..

Rdam is not the place to be voor oud en nieuw !! Ben wat dat betreft blij dat ik tegenwoordig in Adam woon ;)

Gewoon HUUUUGE worden

Ik weet het nog niet precies, zal wel eerst bij iemand thuis zuipen worden en na 24.00 uur een plaatselijk feestje oid zoals elk jaar. Iig vanaf vroeg in de middag aan t bier en ook ben ik nog wel kinderachtig genoeg om flink wat vuurwerk af te steken. Bezoek aan Belgie is uiteraard reeds gebracht :cool:

Mss overdag nog ff uurtje trainen.

Savonds:

Bacootjes drinken, beetje coke naarbinnen werken en af en toe met mn gaspistool schieten.

Uhh...rustig want meteen in het nieuwe jaar wil ik met de S1+ beginnen en daar wil ik wel een beetje goed voorbereidt aan beginnen...

Eten en drinken :D

Ik word een beetje moe en geirriteerd van die baassies hier die zo graag willen laten zien hoe sober en hardcore ze wel niet leven; ook met de feestdagen.
Elk gezond mens heeft om de zoveel tijd een verzetje nodig. Je leeft dan wel als een pro maar ben je er ook eentje? Dikke peer zeg hey, doe ook eens iets anders!

Ik dus gedwongen werken hè, dat verwacht de horeca van je.
Maar ik zal er wat later zijn dan gewoonlijk. Oudjaar bij hertje thuis, wat Eefjes in de mik en een paar flessen Rosé....:devil:

Terug
Naar boven