XXL Nutrition

Oud en Nieuw: wat zijn de plannen ?

Naar Qrimetime in de Heineken music hall, misschien word ut wat. eigenlijk de eerste keer dat ik ny vier op een feest zoals deze...

Rotterdam. Major League @ Nighttown.

DBC01 zei:
Ik word een beetje moe en geirriteerd van die baassies hier die zo graag willen laten zien hoe sober en hardcore ze wel niet leven; ook met de feestdagen.
Elk gezond mens heeft om de zoveel tijd een verzetje nodig. Je leeft dan wel als een pro maar ben je er ook eentje? Dikke peer zeg hey, doe ook eens iets anders!
Gaat dit over mijn reply ???
Nou ik heb daar geen moeite mee omdat ik echt een BLOEDHEKEL aan de ****ing feestdagen heb :headbang: :headbang: :headbang:
Vooral die k*tkerst :splat:

Ik heb echt nog geen idee...

Hopelijk wordt het beter dan vorig jaar.

ik denk hollywood ofzo

Kokorico!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat ik ga doen? nog geen id. maar waarschijnlijk wel heeel erg dronken worden. maar ben toch gouw zat omdat ik nooit drink :D

Eerste mogelijkheid is : Hardcorefeessie.. weet nog niet eens of er wel een is.. en afhankelijk wie er verder meegaan.. in je eentje is dat niet zo gezellig..

2de mogelijkheid: Met een hele grote groep vrienden bij een goede vriend in de kroeg.. in de middel of knowhere zo'n beetje.. met uiteraard echt goed vuurwerk vanuit Duitsland..

En de 3de mogelijkheid.. thuis eventueel met enkele vrienden.. vuurwerk uiteraard wederom uit Duitsland.. en dan rond een uur of 1 naar de plaatselijke discotheek.. en dan zie ik iedereen daar wel..

Ik ben iig de Bob, mag toch geen alcohol met mijn medicatie..

En welke het wordt is afhankelijk van enkele anderen... en hoeveel geld we hebben..

Awakenings, altijd een topper, maar pas om uurtje of twee, verder beetje vuurwerk afsteken, en in navolging van Frenkpie lekker aan de warme chocomel :D

Het feit dat het een jaarwisseling is, geeft mij geen kriebel om nu eens lekker los te gaan.

Wat niet betekent dat ik die nacht niet lekker van het pad ben. :D

RichardV zei:
Hehe! Duidelijk leeftijdsverschil he!
Goede ouwe tijd. Zoveel vuurwerk kopen dat je 3 dagen nodig hebt om het weg te krijgen en er eigenlijk al na een uur genoeg van heeft!

Waarschijnlijk ga ik naar de Matrixx. 10 minuten lopen (soms een uur)! :D

hehehe, maar tis wel gaaf. met vuurwerk afsteken is iedereen vrienden van elkaar en iedereen gaat met elkaar om hahaha.. heerlijk is dat toch :D
verder prop ik ook nog wat oliebollen naar binnen natuurlijk ,maar aan me kwark zal ik niet gaan, heb ik helemaal geen tijd voor :D

Zal moeten gaan werken ( portier )

Maar ik drink toch nooit alcohol, dus het eenige wat ik doe is wat kletsen met de vrouwtjes. Maar dat kan ik aan de deur ook en dan krijg ik er nog goed voor betaald ook.

Met carneval het zelfde verhaal, werken.

Ben niet zo'n feestbeest, maar tussen de mensen zijn vind ik af en toe wel leuk en als ik dan ook nog betaald krijg is het niet verkeerd. Geld kan ik altijd wel gebruiken.

QRIMETIME natuurlijk!! ik wil knallen!!

wij gaan ff meeten he firestarter? :bounce:

DBC01 zei:
Nah ik mix geen drank met E's...Eefjes= Efedrine :D

Ik weet het schat :D

Idd....efedrine gaat beter samen met alcohol dan X.

Lijkt me ook niet prettig met al dat vuurwerk in de warrie rondlopen op de pillen. Zou denk ik helemaal para worden :D

vorig jaar ging ik rond 23.35 thuis curlen en pressen met dumbbells om armen en schouders op te pompen, om 00.25 ging ik gepompt naar de plaatselijke tenten :D tjah verschil moet er zijn

Terug
Naar boven