MuscleMeat

oud podiumvlees in action..

HAHA geweldig dat filmpje van Mighty Mike Quinn, destijds 1 van mijn favorieten niet vanwege zijn fysiek zozeer maar vanwege zijn buitensporige gedrag vaak oa op het podium.

HAHA geweldig dat filmpje van Mighty Mike Quinn, destijds 1 van mijn favorieten niet vanwege zijn fysiek zozeer maar vanwege zijn buitensporige gedrag vaak oa op het podium.

Toch raar , als ik heb nu terug zie denk ik damn die is klein terwijl ik hem vroeger een monster vond. Stond vroeger vaak stijf van de coke op het podium en was ook niet vies van een flinke vechtpartij. Ik heb hem ooit een gastoptreden zien doen op de Belgische nationals en toen zag ie er uit als een sumoworstelaar.

Toch raar , als ik heb nu terug zie denk ik damn die is klein terwijl ik hem vroeger een monster vond. Stond vroeger vaak stijf van de coke op het podium en was ook niet vies van een flinke vechtpartij. Ik heb hem ooit een gastoptreden zien doen op de Belgische nationals en toen zag ie er uit als een sumoworstelaar.

Ja het was een behoorlijke mafkees, maar ik vind dat soort types wel leuk.
Alleen maar een beetje kijken naar kleerkasten die hun spieren laten rollen op het podium gaat gauw vervelen.
Mighty Mike zorgde bijna altijd wel voor trammelant, als je ook zag met wat voor vet lijf die vaak schaamteloos het podium betrad.:laugh:

Leuke filmpjes van de ouwe van dagen, ben benieuwd naar die dvd van shawn ray

ziek!! hoeveel spieren die gasten hebben!!

Terug
Naar boven