Fitness Seller

oude nieuweling

rowena

Novice
Waardering
0
goede avond.

zal me even netjes voorstellen.
terug van weg geweest ben ik er weer.
een 6 tal jaar geleden deed ik aan krachttraining/fitness en was hier regelmatig te vinden.
ik ben 4 jaar geleden gestopt i.v.m drukte en het veel moetten werken.
sinds kort wil ik weer gaan beginnen want ik mis het erg en ik baal enorm omdat;
ik ben dus 4 jaar geleden gestopt en zat op het punt van 12 % vetpercentage (ik zat dus goed op weg)
4 maanden later ben 3 weken ziek geweest en was er niet veel van me over,inderdaad, weg spieren.
afgelopen jaar door pretnison spuiten voor mn hand en diverse medicijnen een aantal kilo'tjes zwaarder geworden.
nu wil ik weer lekker opnieuw beginnen maar ben aan mn hand geopereerd ( capaal tunnel syndrome).
ga nu 2 in plaats van 3 keer in de week naar de sportschool en kan niet meer doen dan conditie en benen trainen.
hoop binnenkort weer mijn hand te kunnen gebruiken en op te kunnen bouwen.
tot die tijd kan ik gelukkig hier veel inspiratie opdoen en zo mijn eigen eet/train schema in elkaar puzzelen.

Ha rowena, die kennen we allemaal nog wel van je andere 3 posts!

Ik ben ook laatst 3 weken ziek geweest toen waren me spieren ook ineens weg, gelukkig heb ik ze vrij snel weer terug gevonden.

Groetjes van patriciaa.

• Topic Starter Topic Starter
dat is balen he.
ben blij dat je ze terug hebt maar voor mij zit er 4 jaar tussen dus moet nog iets verder zoeken ben ik bang ha ha

Ik ben ook laatst 3 weken ziek geweest toen waren me spieren ook ineens weg, gelukkig heb ik ze vrij snel weer terug gevonden.

Groetjes van patriciaa.

En je gaat weer op negeer Ivo. Ik probeerde het maar je kraamt teveel onzin uit (en ik niet anders mag ik het niet zeggen he, snap je em?)

je bent net te laat, ik kan het niet meer zien.

heel even een stomme vraag (misschien)

ze zeggen om de dag trainen is het beste (spieren hebben rust nodig) maar er zijn mensen (zoals martin de boer etc)
die iedere dag kei hard trainen.
wat is goed ?
soms word je echt gek van al die informatie.
alles is goed en alles is slecht. pfffff

Voor beginners is 3x per week een fullbody gewoon goed.

snap en weet ik
heb het voorheen ook altijd gedaan, fijn in de ochtend (is het beste zeggen ze)
maar word nu s'middags (werk s'ochtens en s'avonds.)
maar was benieuwd hoe het zat.

Groetjes van patriciaa.

:roflol: karma verdient. Rowena, ik hoop dat je begrijpt dat Ivo sarcastisch is aangezien er vrijwel geen mogelijkheid is om 'al je spieren' in 3 weken kwijt te raken.

Ik heb ff fotos van martin de boer opgezocht en kwam alleen maar een schrale ecto tegen.
Het maakt niet zo veel uit wanneer je sport ga lekker wanneer het jou uitkomt zodat het mooi in je leven verweven kan worden en het geen obstakel wordt oid.
Om de dag trainen kan prima, maar waarschijnlijk is het handig om jezelf in te lezen in wat effectieve oefeningen zijn en dat je dan hier een x je schema post voor feedback.

:roflol: karma verdient. Rowena, ik hoop dat je begrijpt dat Ivo sarcastisch is aangezien er vrijwel geen mogelijkheid is om 'al je spieren' in 3 weken kwijt te raken.

tuurlijk niet, maar had in die drie weken bijna niks kunnen eten woog nog maar 45 en was vel over been.
met een beetje spier

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Ik heb ff fotos van martin de boer opgezocht en kwam alleen maar een schrale ecto tegen.
Het maakt niet zo veel uit wanneer je sport ga lekker wanneer het jou uitkomt zodat het mooi in je leven verweven kan worden en het geen obstakel wordt oid.
Om de dag trainen kan prima, maar waarschijnlijk is het handig om jezelf in te lezen in wat effectieve oefeningen zijn en dat je dan hier een x je schema post voor feedback.

het ging niet zo zeer om de spieren maar had het over trainen.
ik las in men's health dat hij als hij niet aan het werk is dat hij vijf a zes keer in de week vier uur per dag traint.
vandaar mijn vraag

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

Groetjes van patriciaa.

als je serieus niks zinnigs te zeggen hebt ivo reageer dan gewoon niet.

Pretnison, is dat de prettige versie van prednison?

het ging niet zo zeer om de spieren maar had het over trainen.
ik las in men's health dat hij als hij niet aan het werk is dat hij vijf a zes keer in de week vier uur per dag traint.
vandaar mijn vraag

als je slim traint zou dit inderdaad goed kunnen werken. Maar 6 keer per week 4 uur in de sportschool squatten, benchen en deadliften lijkt mij een iets minder goed idee.

Maar voor de meeste beginners is 3 keer per week full body gewoon het beste en maak je er veel gains mee.

over het algemeen geld info op dit forum >>> dat wat je leest in artiekelen

Terug
Naar boven