MuscleMeat

Ouders Maddie betaalden huis af met geld uit hulpfonds

Bezoekers in dit topic

Ik volg het op de voet sinds mei, dagelijks open ik de newspage op internet en is er wel een nieuwe onthulling. Om gek van te worden, gans de wereld zoekt en niemand vindt iets. Volgens mij is ze wel degelijk dood aangezien ze nog niet gevonden is, stel dat ze gedumpt is ergens in zee..zoiets vindt je nooit meer terug daar in die Atlantische Oceaan. Vraag is maar waarom???
 
Ik ben deze zaak een beetje zat. Het feit dat er zoveel verdenkingen zijn rondom de ouders doet mij al met afgrijzen naar die ouders kijken.
 
MOet je nagaan wat de media kan doen...het kan je maken of breken..maar het feit dat mensen klakkeloos aannemen wat anderen suggeren heeft meer te maken met jouw eigen denkvermogen dan met de ouders zelf.
 
MOet je nagaan wat de media kan doen...het kan je maken of breken..maar het feit dat mensen klakkeloos aannemen wat anderen suggeren heeft meer te maken met jouw eigen denkvermogen dan met de ouders zelf.

Ik ga er van uit dat jij mij aanspreekt? Met mijn denkvermogen is niets mis. Sterker nog, het is zeer goed. Dit heb ik diverse malen laten blijken in jouw klaagtopics. Locatie: miseryland :roflol:

Als je als slachtoffer zoveel ballast op je schouders weet te halen doe je iets niet goed. Ik denk dat het denkvermogen van die McCanns inmiddels wel een dieptepunt bereikt heeft..
 
Je moet de zin eens in goede context lezen ipv een schild op te zetten. Wel degelijk bewezen dus dat je denkvermogen niet optimaal is dankzij je eigen reply :roflol:
 
Gebruik dan niet 'jouw' :rolleyes:

:D
 
maar hoe lang willen ze zo blijven leven dan? ik bedoel ze moeten toch weer een keer de draad oppakken
 
maar hoe lang willen ze zo blijven leven dan? ik bedoel ze moeten toch weer een keer de draad oppakken

Zolang de waarheid niet boven tafel is zijn er diverse opties. Het zal er op neer komen dat er hoe dan ook gezocht blijft worden naar dat kind. Of ze dood of levend is maakt daarvoor niet uit.
Des te langer het stil blijft, des te groter rijst het vermoeden dat ze dood is, gezien ook de wereldwijde media aandacht.

Mochten die ouders er wat mee te maken hebben, dan wordt er gezocht tot zij informatie lekken.

Ze is niet ontvoerd voor geld waarschijnlijk. Misschien is ze ontvoerd door mensen die zelf een kind willen, maar dan ontduik je alle aandacht uiteindelijk niet en wordt het kind gevonden.
 
Begint me een beetje te irriteren... Ook al zo langdurig geijl op de media, lijkt die zaak met die Holloway wel jo, en maar ******** op die eilanden... Word je moe van.
 
Al die acties slaan nergens op. Na die Tsunami is er zoveel geld gestort dat je er in 1 dag een 2de Las Vegas kon neerzetten. De bazen voor al die fondsen leven ook zeker niet in een klein huisje....
 
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan deze verdwijning? Er verdwijnen dagelijks kinderen en geen haan die ernaar kraait.(bij wijze van spreken, iig niet zoveel belachelijke media-aandacht)
 
Kind zal vast niet meer leven, geef et een plaatsje los je hypotheek af en get over it..
 
Kind zal vast niet meer leven, geef et een plaatsje los je hypotheek af en get over it..

Zo simpel is het echt niet hoor. Als ik 1 van mijn kinderen "kwijt" zou raken door ontvoering dan zou ik er ook alles aan doen om achter de waarheid te komen. Dat is iets waar je niet zo maar even over heen stapt hoor
 
Ik ben deze zaak zooooo zat, ik wil pas weer een update als ze gevonden is. Dood of levend.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven