XXL Nutrition

Ouders mishandelen zwangere schoondochter

calcification

Freaky Bodybuilder
Waardering
216
do 01/03/07 - In Bassevelde, bij Zelzate, zijn een echtpaar en hun zoon aangehouden op verdenking van mishandeling. Ze worden ervan verdacht dat ze de zwangerschap van de Marokkaanse vriendin van de zoon wilden afbreken.

De ouders waren niet opgezet met de zwangerschap van de vrouw en konden hun zoon ompraten.

Ze sloten de drie maanden zwangere vrouw op in hun huis en sloegen en schopten haar.

De vrouw zou ook stroomstoten en een verdovingsmiddel voor koeien gekregen hebben.

Na enkele dagen slaagde de vrouw erin te ontsnappen en naar de politie te gaan. Ze ligt in het ziekenhuis en stelt het relatief goed.
Bron:vrt nieuws

Euh...tegenwoordig zijn ze hier goed aan het doldraaien.
Ni normaal!

Zulk soort mensen moet je voor eeuwig opsluiten.

Zulke mensen moeten ze een spuit geven, opsluiten kost te veel geld.

zieke hufters :shoot:

welcome to Am... België

"Kheb getwijfeld over België,
omdat iedereen daar lacht,
kheb getwijfeld over België,
want dat taaltje is zo zacht,
kstond zelfs in dubio,
maar ik nam geen enkel risico,
kheb getwijfeld over België,
België, België, België"

inmiddels zijn ze wel uitgelachen daar in België :rolleyes:

het wordt steeds gekker lijkt het

Belgie weet zich de laatste tijd wel erg vaak negatief in de kijker te spelen bij de internaionale media.

Wat een mafketels

shit das gewoon 10 km van mijn deur! niet normaal meer zeg

een marrokaanse? eerste wat bij mij opkwam waren 2 woorden, famillie en erewraak, misschien krijgen die schoonouders dan toch hun verdiende loon.

Dubbele mishandeling imo.

Mishandeling van een totaal weerloos(ongeboren) slachtoffer en diens moeder.

Zieke, zieke, zieke geesten. Heel erg zieke en zielige mensen. Ik vind dat we een petitie moeten aanbieden waarin we ons medeleven moeten betuigen vanwege het feit dat ze het met zo weinig menselijkheid en hersencellen moeten stellen. Misschien kunnen we zelfs een opname op een dementerenden afdeling realiseren. Qua cognitief niveau zullen ze echt niet veel verder komen.

Mooi dat ze de kracht had om te ontsnappen.

ja hoe kan je nog anders een ongewenste zwangerschap beeindigen zonder dat de eer van de familie in het gedrang komt? :dunno:

Vraag me trouwens af in hoe verre deze actie invloed heeft op de ontwikkeling van het kind. Hoop dat de ouders bij eventuele handicap levenslang moeten betalen in het onderhoud en verzorging van het kind.

Hier gaat toch gewoon je bloed van koken?

Die zoon is nog de grootste eikel. Dat je dit toestaat, maar goed...

Ik lees trouwens niets over de nationaliteit van de ouders.

Terug
Naar boven