spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Dat ze ontsnapt is bedoel je? Dat verbaast me niks, alhoewel juist jouw 'leer' mijn bloed doet koken.
Heb je spuit elf weer hoor
Ga lekker ''battlen'' met snakeman ofzo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ze ontsnapt is bedoel je? Dat verbaast me niks, alhoewel juist jouw 'leer' mijn bloed doet koken.
volgens mij was dat witte pak van Spiertje toch echt niet van leer, maar goed, kan aan mij liggen....
Hij bedoelt de vervelende neiging die ik soms heb om zn zus mee te nemen en tegelijkertijd wat spulletjes mee te jatten
He eerlijk? Als het mij zou gebeuren zou mijn bloed ook gaan koken

Hehe, korrel zout enzo
Maar waar is je zus dan, als je soms de neiging hebt om haar mee te nemen en wat spulletjes mee te jatten?
Of werkt ze in een Dior winkel of zo?![]()
"battlen", is dat niet iets voor n*gers of andere soorten werklozen? Doen marokkanen dat ook al? Heb je zo weinig te doen? Of denk je me te kunnen beledigen? Vanweer die frustratie, word je niet toegelaten tot de mavo of weigert zelfs de plantsoenendienst je al, "mohammed"?Heb je spuit elf weer hoor
Ga lekker ''battlen'' met snakeman ofzo
hahahaha, dat witte pak echt he. Ook toen greep er niemand involgens mij was dat witte pak van Spiertje toch echt niet van leer, maar goed, kan aan mij liggen....

Hehe, korrel zout enzo
Maar waar is je zus dan, als je soms de neiging hebt om haar mee te nemen en wat spulletjes mee te jatten?
Of werkt ze in een Dior winkel of zo?![]()

Beter lezen man..
die ik soms heb om zn zus mee te nemen
Beter lezen man..
die ik soms heb om zn zus mee te nemen

nationaliteit van de daders?
of is dat een domme vraag...