AndroidHealthClinic

Ouders mishandelen zwangere schoondochter

volgens mij was dat witte pak van Spiertje toch echt niet van leer, maar goed, kan aan mij liggen....

Hij bedoelt de vervelende neiging die ik soms heb om zn zus mee te nemen en tegelijkertijd wat spulletjes mee te jatten
He eerlijk? Als het mij zou gebeuren zou mijn bloed ook gaan koken

Hij bedoelt de vervelende neiging die ik soms heb om zn zus mee te nemen en tegelijkertijd wat spulletjes mee te jatten
He eerlijk? Als het mij zou gebeuren zou mijn bloed ook gaan koken

Hehe, korrel zout enzo :D

Maar waar is je zus dan, als je soms de neiging hebt om haar mee te nemen en wat spulletjes mee te jatten?

Of werkt ze in een Dior winkel of zo? ;)

Heb je spuit elf weer hoor
Ga lekker ''battlen'' met snakeman ofzo
"battlen", is dat niet iets voor n*gers of andere soorten werklozen? Doen marokkanen dat ook al? Heb je zo weinig te doen? Of denk je me te kunnen beledigen? Vanweer die frustratie, word je niet toegelaten tot de mavo of weigert zelfs de plantsoenendienst je al, "mohammed"?
volgens mij was dat witte pak van Spiertje toch echt niet van leer, maar goed, kan aan mij liggen....
hahahaha, dat witte pak echt he. Ook toen greep er niemand in :roflol:
Hehe, korrel zout enzo :D

Maar waar is je zus dan, als je soms de neiging hebt om haar mee te nemen en wat spulletjes mee te jatten?

Of werkt ze in een Dior winkel of zo? ;)

Owned!! :roflol: :D:D

Ow w8 w8 hoor, eventjes zoeken schijtluisje
Origineel gepost door D. Bekijk Post

Dit is echt het meest ongeloofwaardige verhaal ooit.
Origineel gepost door snakeman
Niet meer dan jou DBB-persoonlijkheid...
Hier en daar wat aangedikt..

:roflol:

What's up D., zijn je strafpunten gewist?

Van strafpunten weet ik niks, nee, hoezo? :D Haha en spiertje heeft nu door dat mijn dbb"persoonlijkheid" wat is áángedikt!! Kind toch, hoe kom je erbij:roflol:

Zo'n geloof he, je wordt er niet veel slimmer op.

nationaliteit van de daders?

of is dat een domme vraag...

100 zweepslagen om op te warmen :mad:

:whip:

Terug
Naar boven