XXL Nutrition

Ouwehoeren met de pizza bezorger :D nsfw

Ik ben ook pizzakoerier in de auto, heb wel eens wat dingen meegemaakt, geilste was toch toen een ke*ker lekker wijf in haar bikini met hotpants waarbij je gewoon de cameltoe kon zien naar buiten kwam lopen om af te rekenen :D

• Topic Starter Topic Starter
ik ben ook pizzakoerier in de auto, heb wel eens wat dingen meegemaakt, geilste was toch toen een ke*ker lekker wijf in haar bikini met hotpants waarbij je gewoon de cameltoe kon zien naar buiten kwam lopen om af te rekenen :d
sweet :d

Ik ben ook pizzakoerier in de auto, heb wel eens wat dingen meegemaakt, geilste was toch toen een ke*ker lekker wijf in haar bikini met hotpants waarbij je gewoon de cameltoe kon zien naar buiten kwam lopen om af te rekenen :D
Dus je brengt pizza's rond in je auto ???

Damn... :eek:

Net of hier iemand meteen naar binnen zou lopen en haar zou doppen...

Jah ik wou haar bijna bespringen man maja het waren twee pizza's ofzo dus ik wist dat er nog iemand was. Volgende X als ze één pizza besteld is ze van mij :P.

Moest ook eens bezorgen in de stad(Normaal gesproken bezorgen wij daar niet omdat het te ver is) maar een nieuwe collega had perongeluk de bestelling opgenomen. Iedereen zo van nee daar wil ik niet heen dus deed ik het maar. Bleek toen ik aankwam om een studenten huisje te gaan met alleen maar meisjes, iets van 10 ofzo. Ik kom daar vragen ze kom maar even binnen enzo, Zie je die meisjes een beetje giechelen ik naar binnen lopen zie ik gewoon een meisje omkleden ik dacht van WTF chill!!!.. :D

Ohja we hadden ook nog een serveerster die gedeeltelijk lesbisch was, maar daar zal ik wel niet meer over vertellen :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou haar verkrachten om haar een lesje te leren.

Haha dit gebeurde bij Taco Mundo bij mij in de buurt. Een vrouw bleek daar vaak bestellingen af nemen en dan vroeg ze aan de telefoon of ze een lekkere jonge knaap konden sturen...

Vet ziek.
Het bleek om een chick van in de 40 te gaan en het gerucht gaat dat 1 gappie haar gepaald heeft en toen 40 minuten later pas weer op werk was.

Een vriend van me was de baas van dat filiaal en vertelde me dit lol.

Potverdomme moet verboden worden dit, ik denk dat ik naar binnen gevlogen was en haar besprongen had :banana:

N00bie heeft iets soortgelijks meegemaakt, alleen was het een vent en ongeveer 50 jaar ouder! :barf:

hehehe ;)

epic bump :roflol:

die link werkt niet , h**renzoon

Terug
Naar boven