XXL Nutrition

Nieuws Over 40 jaar heel VS mogelijk te dik

zoals verwaarlozing van eigen lichaam.. uiteindelijk een vroege dood en amerika die langzaam uitsterft.

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
we kampen straks toch met een voedseltekort
maak je niet dik :P

En waar heeft het dan mee te maken? Een complot om alle mensen zo dik en dom mogelijk te krijgen? Zolang in de USA het goedkoper is om junkfood te eten dan normaal voedsel zal de trend zich doorzetten.

In de UK ziet McDonalds ook al een grote toename van het aantal klanten omdat in de UK de gevolgen van de credit-crunch worden gevoeld. Daar gaat het om het onvoorstelbare aantal van 2 miljoen klanten extra per maand die afkomen op de goedkope rommelmaaltijden van de Mac.

http://www.walesonline.co.uk/news/w...ilies-force-a-run-on-big-macs-91466-21480344/

Shit verkoopt nou eenmaal, goedkope shit nog beter. I'm hatin it.

Dit is niet alleen maar Amerika het is wereldwijd een GROOT probleem, wij nederlanders worden ook steeds vetter.

Ik ben juist afgevallen de laatste tijd:( maar over het algemeen helemaal mee eens.

Misschien maar een een land stichten voor mensen met een goed gewicht (niet op bmi daar zit ik in het rood:p)

Gek wel ... de ene helft is te dik, de andere zit aan de roids :p

Volgens mij ligt het dus wel aan het dieet & het soort eten. Processed foods &
junk food zijn echte killers. En ook af van de prijzen hé. Junkfood kost daar amper de
helft van normaal eten. Dus zit je krap bij kast iedere maand, is de keuze snel gemaakt.

Er zijn trouwens ook zat skinny people in de USA die het wel lukt om mager
te blijven. Dus ja, het ligt er dus wel aan wat je eet en hoeveel je ervan eet.

Heel de USA op het caveman dieet zetten.

ll

Laatst bewerkt:
Heel Amerika aan de kristallen! :D

Dat kan misschien zo zijn maar als fruit en groente even goedkoop worden gemaakt word het nog niet op grote schaal afgenomen want het meeste fruit en groente is gewoonweg niet te vreten.

Je koopt bij de verkeerde leveranciers dan of je smaakpapillen zijn naar de klote.

ll

Laatst bewerkt:
niet gek dat al die amerikan zo dik zijn. Een steeds groter gedeelte van de Amerikanen kookt nauwelijks meer. Allemaal afhaal, bezorgen etc. Ik heb er een jaar gewoont, en het verbaasde me echt. Ook op de highschools word er als lunch friet met hamburgers geserveerd.

niet gek dat al die amerikan zo dik zijn. Een steeds groter gedeelte van de Amerikanen kookt nauwelijks meer. Allemaal afhaal, bezorgen etc. Ik heb er een jaar gewoont, en het verbaasde me echt. Ook op de highschools word er als lunch friet met hamburgers geserveerd.

En daar proberen wij tenminste nog wat aan te doen.
Het begint al jong.

Klopt inderdaad, maar dat is al zo lang zo dat ze niet eens meer weten dat dat eigenlijk best raar is.

Als je een Amerikaan zou vertellen dat je liefst niet vaker dan 2 keer per maand fast-food moet eten, en zeker niet vaker dan 1 keer per week, denken ze dat je een health freak bent. Zo ver zijn de normen daar opgeschoven.

100% van de Amerikanen dik zal overigens nooit gebeuren, nogal dom als die onderzoekers dat echt denken, dan hebben ze geen statistische opleiding afgerond.

Ben ik blij dat ik niet in de VS woon... :D

100% is natuurlijk zwaar overdreven.

100% is natuurlijk zwaar overdreven.

tja, extrapolatie....

doet me denken aan dat artikel waarin de vooruitgang van vrouwen in de atletiek werd vergeleken met die van mannen en waar op basis van extrapolatie werd voorspelt dat vrouwen in de toekomst sneller zouden zijn dan mannen .... yeah sure, misschien op de 25 kilometer schoolslag.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...ijk/0807_0545_Heel_VS_te_dik_over_40_jaar.xml

Trend

Als de trend van de afgelopen 30 jaar doorzet, hebben over 40 jaar alle volwassenen in de VS overgewicht. Daarvoor waarschuwt een federaal onderzoeksbureau voor volksgezondheid.

Meer dan de helft

Het bureau deed in opdracht van de regering een onderzoek naar overgewicht onder Amerikanen. Daaruit bleek dat onder sommige bevolkingsgroepen al meer dan de helft van de volwassenen te dik is. Onder zwarte vrouwen is zelfs meer dan driekwart te zwaar.

1000 miljard dollar

Als de trend van afgelopen decennia doorzet, rijzen de medische kosten die samenhangen met overgewicht de pan uit. De onderzoekers voorspellen dat die kosten elke tien jaar verdubbelen tot bijna 1000 miljard dollar in 2030.

Je kan me echt niet vertellen dat dit alleen nog maar met calorieen te maken heeft, hier spelen andere dingen een rol.
haha, episch bericht, moest wel lachen dat ik het las. stelletje fatso's.

Dit is niet alleen maar Amerika het is wereldwijd een GROOT probleem, wij nederlanders worden ook steeds vetter.
komt imo vooral door ons high carb dieet, wanneer mensen het gewoon bij de basics houden, groente, fruit, noten, mager vlees/vis/gevogelte word je echt niet zomaar dik.

En waar heeft het dan mee te maken? Een complot om alle mensen zo dik en dom mogelijk te krijgen? Zolang in de USA het goedkoper is om junkfood te eten dan normaal voedsel zal de trend zich doorzetten.

In de UK ziet McDonalds ook al een grote toename van het aantal klanten omdat in de UK de gevolgen van de credit-crunch worden gevoeld. Daar gaat het om het onvoorstelbare aantal van 2 miljoen klanten extra per maand die afkomen op de goedkope rommelmaaltijden van de Mac.

http://www.walesonline.co.uk/news/w...ilies-force-a-run-on-big-macs-91466-21480344/

Shit verkoopt nou eenmaal, goedkope shit nog beter. I'm hatin it.
stop de haat tegen de mac, ideale bulkwinkel.

Terug
Naar boven