houston
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- Massa
- 44kg
- Vetpercentage
- 28%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is niet alleen maar Amerika het is wereldwijd een GROOT probleem, wij nederlanders worden ook steeds vetter.
maar over het algemeen helemaal mee eens.
)
Dat kan misschien zo zijn maar als fruit en groente even goedkoop worden gemaakt word het nog niet op grote schaal afgenomen want het meeste fruit en groente is gewoonweg niet te vreten.
niet gek dat al die amerikan zo dik zijn. Een steeds groter gedeelte van de Amerikanen kookt nauwelijks meer. Allemaal afhaal, bezorgen etc. Ik heb er een jaar gewoont, en het verbaasde me echt. Ook op de highschools word er als lunch friet met hamburgers geserveerd.
niet gek dat al die amerikan zo dik zijn. Een steeds groter gedeelte van de Amerikanen kookt nauwelijks meer. Allemaal afhaal, bezorgen etc. Ik heb er een jaar gewoont, en het verbaasde me echt. Ook op de highschools word er als lunch friet met hamburgers geserveerd.
haha, episch bericht, moest wel lachen dat ik het las. stelletje fatso's.http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...ijk/0807_0545_Heel_VS_te_dik_over_40_jaar.xml
Trend
Als de trend van de afgelopen 30 jaar doorzet, hebben over 40 jaar alle volwassenen in de VS overgewicht. Daarvoor waarschuwt een federaal onderzoeksbureau voor volksgezondheid.
Meer dan de helft
Het bureau deed in opdracht van de regering een onderzoek naar overgewicht onder Amerikanen. Daaruit bleek dat onder sommige bevolkingsgroepen al meer dan de helft van de volwassenen te dik is. Onder zwarte vrouwen is zelfs meer dan driekwart te zwaar.
1000 miljard dollar
Als de trend van afgelopen decennia doorzet, rijzen de medische kosten die samenhangen met overgewicht de pan uit. De onderzoekers voorspellen dat die kosten elke tien jaar verdubbelen tot bijna 1000 miljard dollar in 2030.
Je kan me echt niet vertellen dat dit alleen nog maar met calorieen te maken heeft, hier spelen andere dingen een rol.
komt imo vooral door ons high carb dieet, wanneer mensen het gewoon bij de basics houden, groente, fruit, noten, mager vlees/vis/gevogelte word je echt niet zomaar dik.Dit is niet alleen maar Amerika het is wereldwijd een GROOT probleem, wij nederlanders worden ook steeds vetter.
stop de haat tegen de mac, ideale bulkwinkel.En waar heeft het dan mee te maken? Een complot om alle mensen zo dik en dom mogelijk te krijgen? Zolang in de USA het goedkoper is om junkfood te eten dan normaal voedsel zal de trend zich doorzetten.
In de UK ziet McDonalds ook al een grote toename van het aantal klanten omdat in de UK de gevolgen van de credit-crunch worden gevoeld. Daar gaat het om het onvoorstelbare aantal van 2 miljoen klanten extra per maand die afkomen op de goedkope rommelmaaltijden van de Mac.
http://www.walesonline.co.uk/news/w...ilies-force-a-run-on-big-macs-91466-21480344/
Shit verkoopt nou eenmaal, goedkope shit nog beter. I'm hatin it.