Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zullen altijd mensen blijven die het smerig vinden en wel aan sport doen.Maar wel raar dat zoveel mensen dik worden dan.
En waar heeft het dan mee te maken? Een complot om alle mensen zo dik en dom mogelijk te krijgen? Zolang in de USA het goedkoper is om junkfood te eten dan normaal voedsel zal de trend zich doorzetten.
In de UK ziet McDonalds ook al een grote toename van het aantal klanten omdat in de UK de gevolgen van de credit-crunch worden gevoeld. Daar gaat het om het onvoorstelbare aantal van 2 miljoen klanten extra per maand die afkomen op de goedkope rommelmaaltijden van de Mac.
http://www.walesonline.co.uk/news/w...ilies-force-a-run-on-big-macs-91466-21480344/
Shit verkoopt nou eenmaal, goedkope shit nog beter. I'm hatin it.
Ff recapituleren:
minder geld = meer Mac?
Stappen mensen op uit de duurdere ketens/restaurants (rek is uit de elasticiteit) en gaan ze in die voedselghetto's zitten of zo?
Hoe ****ing troosteloos is dat dan. Misschien leuk voor een maaltje tussendoor, als je houd van die troep maar voor een etentje is de Mac toch wel een aanfluiting.Restaurants in new york hebben sinds juli een verbod om transvet voedsel te serveren.
Goede start lijkt me.
In 99,999999999 etc % van de gevallen dus wel.Je kan me echt niet vertellen dat dit alleen nog maar met calorieen te maken heeft, hier spelen andere dingen een rol.
chinezen worden niet dik?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Amerikanen zijn gebrainwased door een constante toestroom van reclame. Het overgrote deel van de Amerikanen zijn blijkbaar heel beïnvloedbaar en het is ook zo historisch gegroeid.
Als ik hoor hoe moeilijk het zou zijn om ginder aan gezond voedsel te geraken dan geloof ik bijna mijn oren niet.
Nope is jaren 80 pic van roxxe

Vind ik persoonlijk toch wat vergaand. Keuze voeing is nig steeds vrij.
Chinezen worden ook niet dik en die leven ook op een high-carb dieet.