XXL Nutrition

overbelast wat doen?

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
heey Dbbers , voor 2 week geleden kreeg ik last van mijn schouders ,eleboog en pols+hand.k ben naar de physiotherapeut geweest en die vertelde me dat ik een week rust moest nemen dan daarna weer licht te beginnen.nu ben k dus vandaag licht begonnen maar k voelde weer overal steken.ik ben dus meteen gestopt.moet ik nou nog langer rust nemen????k word hier niet goed van.:(

• Topic Starter Topic Starter
is dit nou zoon domme vraag of weet niemand er antwoord op . want ik heb wel eens gelezen hier dat sommige met lichte gewichten verder trainen.moet ik als ik niet train mijn voeding hetzelfde houden of ??

als het nog steeds pijn doet moet je rusten...
Er zal mss een ontsteking inzitten (in de pees) eens bij de dokter gaan, hij zal je mss iets voorschrijven, cortisone is daar goed voor.

Gwn brufen slikken ^^
Voor de rest kan je niets anders doen dan rusten of doorbijten ..
mijn pols en schouder doen ook pokkeveel zeer maar gwn probern ..

het is overbelast zei de dokter.het zit op heel veel plekken.is hier mischien wat voor te krijgen of is het alleen maar rusten??

het is overbelast zei de dokter.het zit op heel veel plekken.is hier mischien wat voor te krijgen of is het alleen maar rusten??

overbelast -> is een ontsteking dan, of een beginnende.
Ja er is medicatie voor te verkrijgen, zeer goeie zelfs, bv cortisone.. Ga eens bij de dokter.
Pijnstillers nemen gaat niet helpen, het neemt de pijn wel weg maar niet de ontsteking en zo ga je het enkel maar erger maken.

overbelast -> is een ontsteking dan, of een beginnende.
Ja er is medicatie voor te verkrijgen, zeer goeie zelfs, bv cortisone.. Ga eens bij de dokter.
Pijnstillers nemen gaat niet helpen, het neemt de pijn wel weg maar niet de ontsteking en zo ga je het enkel maar erger maken.

okej thnx , ik zal eens vragen maar denk niet dat hij het voor wilt schrijven.zo is mijn dokter:mad:

het moet niet cortisone zijn eh, ik zeg maar iets (dat hielp goed bij mij)
Hij kan ook iets anders geven.

als ik op sterven lig zal mijn huisarts heel mischien iets voorschrijven,maar hij zegt rusten en voor derest zal hij geen moeite doen om me te helpen.:(

Ga dan op zoek naar een andere huisarts he als je er niet tevreden van bent :P

Voltare, Cataflam, Brufen is allemaal ontstekingsremmend ...
een goede multi-vitamine helpt ook wel wat vind ik.

Ik zit ondertussen al anderhalve week met ontstekingen op mijn pezen,
spieraanhechtingen van mijn rechter gluteus. Dat is nog minder een lachertje.
Ik heb zelfs al problemen met gewoon te wandelen.

Na een weekje dacht ik ervan af te zijn, probeerde dus terug zeer licht te squatten
en wat cardio te doen, maar boink terug naar af. Gewoon spieren laten rusten en
braaf je medicijnen nemen. Is het enige wat je kan doen.

oke bedankt

kheb laatst ook overbelaste pols gehad en daar moet je gewoon mee rusten..

Veel rusten. Geef je lichaam de tijd om te genezen.

na 2 weken was het helemaal weg maar toen k ging trainen kwam et terug en nu zit ik dr weer mee.hoe kan ik nu weten waneer het er helemaal uit is.

Tsja, het kan tot 5 weken oplopen voordat het helemaal weg is hoor.

Van het moment je niets meer voelt, kan je lichtjes beginnen te trainen.
Lukt het niet, of doet het meer pijn dan goed, is weer een paar dagen rusten.
Te vroeg, te zwaar -> herstel duurt eens zo lang

Beetje proberen zeg maar ;)

Heb mijn onderbeen + kuit ook overbelast momenteel tijdens het hardlopen... Echt k*t, maar je doet er niet veel aan... Voel het al 10 dagen nu.... Kan gelukkig de rest nog wel trainen! :cool:

Voltare, Cataflam, Brufen is allemaal ontstekingsremmend ...
een goede multi-vitamine helpt ook wel wat vind ik.

De eerste producten werken er perfect tegen.
Maar van die multi-vitamine.. Is volgens mij onmogelijk.
Maar graag het tegendeel van gezien!

ik heb nu brufen , die andere kreeg ik niet mee.ik zie wel of het helpt.edankt voor tips

bij ontstekingen geen pijnstillers neemt.. verdooft enkel de zenuwen die de pijnsignalen doorgeven aan de hersenen= ervaring pijn.

Bij ontstekingen van de spieren is er een klein wondermiddel op de markt.
Namelijk Flector: is een patch die je op de pijnlijke plek kleeft en je voelt direct het resultaat.
Alleen moet je dit blijven toepassen zelfs tot na de ontsteking wegebt.

ik heb het ook gebruikt bij mijn knie en schouder ( daarvoor andere zaken geprobeerd) alleen flector gaf directe resultaten.

Damn moet aandelen nemen op dat product

Terug
Naar boven