- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Wait whut? Misschien de mensen niet. De aarde wel hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wait whut? Misschien de mensen niet. De aarde wel hoor.

[/emo]
Mensen die denken dat minder geld naar Afrika sturen een oplossing is zitten fout. In landen waar het gemiddelde inkomen stijgt daalt het geboortecijfer juist.
Zoals Patricia als zei werkt éénkind politiek niet,kijk maar naar China.
Wat we zelf voor maatregelen kunnen treffen zijn het moeilijker maken voor mensen om kinderen op te voeden,denk aan afschaffing Kinderbijslag.
wederom ben je een achterlijke beer
inkomen en handouts zijn niet hetzelfdewederom ben je een achterlijke beer
![]()

Mensen die denken dat minder geld naar Afrika sturen een oplossing is zitten fout. In landen waar het gemiddelde inkomen stijgt daalt het geboortecijfer juist. QUOTE]
Wederom een gekke opvatting, ik weet vrijwel zeker dat ze met het gemiddelde inkomen het geld wat ze verdienen bij hun baan is. Daarmee word het gemiddeld inkomen van de baan vergeleken met opleiding, en het is zo dat in een land waar er een hogere opleidingsgraad is, dat er dan een minder geboortecijfer is. Het enige waarom we geld zouden moeten sturen is om scholen te bouwen, en natuurlijk om die landen van eten te voorzien die ze zelf hebben weggegooid. Vroeg of laat klimt afrika wel uit de put en doet zij weer vollop mee in de wereldeconomie.
Zoals Patricia als zei werkt éénkind politiek niet,kijk maar naar China.
Wat we zelf voor maatregelen kunnen treffen zijn het moeilijker maken voor mensen om kinderen op te voeden,denk aan afschaffing Kinderbijslag.
Het platteland van China zit bomvol met meisjes die niet bestaan, net als heel veel kindertehuizen. Het grootste gedeelte daarvan wordt niet meegeteld in die cijfersHet éénkind politiek in china werkt niet omdat het te laat is ingezet. Het enige wat ze nu nog hebben kunnen doen is om de problemen een beetje te sussen. Er is nog maar een bevolkingsgroei 0.87% (in 2002 volgens de website:http://www.landenweb.net/china/bevolking/ ). En China probeert om de bevolkingsgroei terug te draaien naar 0. Men gaat er van uit dat dit ergens halverwege 21 eeuw gaat lukken. Dus als deze site de waarheid verteld heeft het dus werkelijk wel zin om zoeits in te zetten. Door preventief zoeits in te zetten komen er later geen problemen met een overschot aan baby's die uit allerlei gaten komen kruipen.
Het platteland van China zit bomvol met meisjes die niet bestaan, net als heel veel kindertehuizen. Het grootste gedeelte daarvan wordt niet meegeteld in die cijfers
Enne, oplossingen zoals verplichting van een spiraaltje of bv een prikpil is in mijn ogen wat vriendelijker, als je het dan toch over beperkingen hebt. Of een soortgelijk iets motiveren door er bv een geldbedrag tegenover te stellen, ik noem maar wat.
Een land wat vol zit met meisjes die nooit mogen werken, trouwen en alleen maar binnen het terrein mogen blijven, is ook niet echt menswaardig.
Deze 'volgens mij' kan nogal veel verschil maken, nietwaar?Volgens mij was daar ook rekening mee gehouden in de cijfers.