MuscleMeat

overdosissen met supplementen

modulo

Cool Novice
Waardering
0
zo mensen ik had laatst 3 scoops Jack3d gedaan..wel ok.

Gister bedacht ik even.. ik doe 5 scoopjes... dit kon ik beter niet doen!!:o

Training ging lekker... maar na de training begon de werking leek wel pas echt!

ik zat in een tentje te eten en voelde me zweverig, tintelingen door mn hele lichaam keer op keer. dit uren lang.

In de ochtend nog steeds vaag gevoel in mn kop(soort van teveel gedronken, maar zonder de koppijn)

Kom nu pas weer een beetje bij:o

dus mensen neem geen 5 scoops van Jack3d want je spaced hm uurtje of 12 lang!

iemand nog meer ervaringen gehad met *overdosissen* supplementen?

mvg:)

lol! :D vandaag komt mijn potje jack3d toe (eerste keer dat ik deze ga proberen) beter geen overkill uitproberen dan haha :P

Ik heb ooit eens een overdosis creatine genomen, wel 100gr in 1 keer. Ik werd toen zo buff dat ik niet meer in mn kleren paste. Ook kon ik een week niet meer trainen omdat er niet genoeg gewichten waren in de gym om fatsoenlijk weerstand te bieden...

Ik heb ooit eens een overdosis creatine genomen, wel 100gr in 1 keer. Ik werd toen zo buff dat ik niet meer in mn kleren paste. Ook kon ik een week niet meer trainen omdat er niet genoeg gewichten waren in de gym om fatsoenlijk weerstand te bieden...

grapjas :P

STaat duidelijk op de pot dacht ik dat 3 scoops het maximum is? Ik neem er 2 en dat is al heftig..

Ik zelf heb geen ervaring met overdosis, maar vriend van mij had keer 5 schepjes Supercharge op. Het rare was, hij voelde niks :P

Maandje of 2 Animal stack gekregen van iemand die er niet op reageerde..

Had 2 potten van animal 1 was de non anabolic en de andere wel geloof ik..

Had dus effe 2 zakjes pillen weggeslikt.. geloof dat het er wel 25 waren..
Alles kwam er dus uit na een half uur.. warm/koud zweverig gevoel en kotsmisselijk..

Wat een rotzooi die animal produkten.. ook als je het bij 1 zakje hield..

Trainmaatje wou wel een keer wat no explode proberen.. gelijk 3 scoops en een half uur later kwam ze maaginhoud ook na buiten toe en heeft die dag maar ze werk afgebeld :P

Heb ook welleens hypershock gehad.. gewoon 2 scoops maar daar word je alleen maar licht van in je hoofd en verders niks extra.. ook zooi..

1 maand geleden eens staaltje van crack geprobeerd. een half uur voor de training ingenomen met water.

Na een 20 minuten werd ik duizelig, misselijk.

Toch naar de gym gegaan al wankelend.
Dan poging tot squaten, helaas werd het duizeligheid alleen maar erger.
Na een half uur beginnen spuigen...

Achteraf bleek dat het staaltje goed was voor 3 trainingen...:eek:

ja NO-xplode => ga over de 3 schepjes en je krijgt vliegend schijt Xd !! Werkt goed als je niet goed naar de plee kan ^^

Heb weleens 60g Crack op. Werd wel hyper en nerveus maar niet echt op een negatieve manier, duizelig enzo kwam niet voor.

Heb ook weleens 2 zakjes NOX Pump op, beetje hetzelfde verhaal.

Ja meeste supplementen die ik hier lees hebben 1,3 dimethylamylamine hiervan neem je beter geen overdosis. In mijn ogen zit dit bij de amfetamine familie en kan je een redelijke bad trip op krijgen.

Ik heb daarvan aparte caps van 25mg/stuk en 2 caps is net teveel. Nadeel is dat je bij die PWO een blend krijgt en nooit exacte doseringen.

Maat van me had er eens 8 caps genomen voordat hij uitging, was de laatste keer dat hij de bloemetjes heeft buiten gezet.

3 scheppen crack, en een uur daarvoor nogeen cafeine pil.

Ik werd duizelig tijdens training, ik kon amper zien, moest er echt bij gaan zitten... heb wel een half uur op de bench gezeten.

Heb ook eens zo'n sample crack gehad. Ook in 1 keer opgebruikt en kon wel een dutje doen, wederom is dit een side van die 1,3dimethyl als ik rond de 50mg kom.

Dat is eigenlijk het enige supplement waarbij ik niet gek doe en de grens niet durf opzoeken.

teveel caffeinepillen op lege maag. Rillen, koud, misselijk, draaierig.

2 gram pure caffeine in een keer weggedronken:d 2 dagen achter elkaar. had pas na de 2de dag door dat die enorme hartslag in men hoofddoor de caffeine kwam. had me vergist tussen 2 gr en 2 miligram:d heb tot men grote verbazing wel kunnen slapen enzo.

2 gram pure caffeine in een keer weggedronken:d

Ik wil even benadrukken dat niemand dit ooit hoort te doen, dus als superdudes dit lezen heb ik eigenlijk in feite jullie leven gered.

Ik wil even benadrukken dat niemand dit ooit hoort te doen, dus als superdudes dit lezen heb ik eigenlijk in feite jullie leven gered.

nee dat hoor je echt niet te doen, ik was zo hart aant flippen dat ik bijna naar de spoed ben gegaan omdat ik dacht dat men hart door ging slagen...

2 gram pure "cafeïne">caffeine in een keer weggedronken:d 2 dagen achter elkaar. had pas na de 2de dag door dat die enorme hartslag in men hoofddoor de "cafeïne">caffeine kwam. had me vergist tussen 2 gr en 2 miligram:d heb tot men grote verbazing wel kunnen slapen enzo.

wat wou je dan doen met die 2 miligram dosis?

2 gram pure "cafeïne">caffeine in een keer weggedronken:d 2 dagen achter elkaar. had pas na de 2de dag door dat die enorme hartslag in men hoofddoor de "cafeïne">caffeine kwam. had me vergist tussen 2 gr en 2 miligram:d heb tot men grote verbazing wel kunnen slapen enzo.

ikke 2.6 gram.

2 uur later kotsend op het strand, was niet zo leuk. sjapendoedel kon er erg om lachen.

Terug
Naar boven