- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
), terwijl die nog een stuk zwaarder zijn.
heb veel last gehad van zweetoksels. verder ook wel hoofd en handen, maar dat in mindere mate.
Voor de oksels gebruik ik syneo5, werkt echt goed. heb de eerste dag dat ik dit heb gebruikt de hele dag met een stijve rondgelopen van geluk omdat ik een keer geen zweetoksels had. Beetje emo, maar dit heeft mijn leven echt veranderd.
Het dieptepunt was toch wel toen ik bij een nieuwe klant was en ik op de plee stond en in de spiegel keek. Ik had zweetplekken van mijn oksels tot mijn middel ongeveer, schaamde me kapot en dat maakte het alleen maar erger. heb toen op internet gekeken naar het weghalen van zweetklieren en daar meldde iemand dat het wel merkte maar dat die niet zo droog was als met syneo5.
Meteen dat spul gekocht en gebruik het nu 2 maal per week ongeveer en nergens last meer van!
Is wel prijzig, 20 euro voor een klein sprayflesje, maar doe er ongeveer 1,5-2 maanden mee. Als het 100 euro koste kocht ik het nog.
Werkt die syneo 5 over heel het lichaam of aleen oksels ?
maar forum ligt plat momenteel
buiten botox is er niet veel wat ik zou kunnen doen, maar loop gewoon prettig rond met een zakdoek 
Hmm, heb nog altijd geen oplossing gevonden man word gek, dat van angstzweet kan mss wel zijn ja maar word er gek van zoals hierboven al is gezegd als je shirt gelijk andere kleur krijgt en helemaal tegen je lichaam plakt is niet bevordelijk voor sollicitatie gesprekken,..
Maar dat is aleen voor de oksels of? want ik zweet over heel men rug borst hoofd,.. kan moeilijk overal gaan insmeren snap je
Maar dat is aleen voor de oksels of? want ik zweet over heel men rug borst hoofd,.. kan moeilijk overal gaan insmeren snap je
Dus houdt daar rekening mee.toen ik schoner ging eten zweette ik ineens bijna niet meer, had vroeger altijd van die okselplekken in kleding en nu niet meer
Vooral minder suiker eten helpt is mijn ervaring
Ik heb zelf ook Odaban, werkt goed.
Overige informatie over Odaban:
Odaban werkt op verschillende gebieden tegen hyperhidrosis (overmatig transpireren).
- Hoofd en gezicht.
- Odaban werkt bij het overmatig zweten in het gezicht.
- Oksels
- Zweten onder de oksels hoeft uw kledingkeuze niet langer te bepalen. Odaban werkt bij axillaire hyperhidrosis; het overmatig zweten bij de oksels.
- Handen
- Odaban kan ook worden toegepast op de handen. Overmatig zweten van handen (palmaire hyperhydrosis) kan leiden tot ruwe en gebarsten huid.
- Intieme gebieden
- Zweetgeurtjes en transpiratie bij en rond de ‘intieme gebieden‘ kunnen goed worden behandeld met dit product.
- Voeten
- Overmatig zweten bij de voeten kan leiden tot een beschadigde huid, infecties, voetschimmel en een overweldigende geur.
- Andere grote lichaamsoppervlakten
- Ook billen, dijen, onderarmen en rugbasis zijn goed te behandelen met Odaban
- Geur
- Odaban pakt - samen met de simpele/reguliere middelen zoals deo‘s - ook de nare geurtjes van het zweten aan.
- Compenserend zweten
- Een gevolg van het operatief aanpakken van hyperhydrosis kan het zogenaamde compenserend zweten zijn. De oplossing kan dan zorgen voor meer effect dan de oorspronkelijke kwaal.
Bron: [Link niet meer beschikbaar]
Ps je blijft hoe dan ook transpireren..., maar dan op een andere plek! Het moet tenslotte ergens vandaan komen.Dus houdt daar rekening mee.
Thnx man, ik zweet ook veel in mijn gezicht. Dit zou wel eens handig kunnen zijn.
Ik zweette vroeger ook altijd veel onder mijn oksels, ben toen Odorex Extra Dry gaan gebruiken, waar veel mensen op DBB ook mee geholpen waren:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/nooit-meer-zweten-onder-oksels-ode-odorex-extra-dry-181040/
Maar om 1 of andere bullshit reden vond Big T het nodig dat topic op slot te gooien. Waarom is me nog steeds een raadsel want iedereen was er razend enthousiast over. Maarja, het is niet anders.
Je laatste opmerking ben ik het overigens niet mee eens. Overmatig zweten heeft in 95% van de gevallen volgens mij een psychische oorzaak en is zeker niet bedoeld om je lichaam af te koelen. Ik heb na een paar jaar gebruik van odorex extra dry het eindelijk de angst van zweetplekken uit mijn hoofd weten te krijgen. Ik heb het spul nu al maanden niet meer aangeraakt en nog steeds nooit zweetplekken.
Hopelijk kan jouw goedje hetzelfde doen voor het overmatig zweten in het gezicht. Ga het dus zeker proberen! Waar is het te krijgen?
ps. als het werk krijg je eeuwige karma want wordt wel eens gek van dat overmatig zweten in het gezicht.