Fitness Seller

Overmatig zweten

Kan je die syneo ook gebruiken en daarna normale deo opdoen voor de geur?

Ik heb ook altijd last gehad van overmatig zweten ter hoogte van de oksels. Odorex extra dry had het probleem opgelost. Ik gebruikte dat spul voor dagen waarop ik bepaalde stress kon verwachten. Het werkte. Maar de laatste anderhalve maand merk ik dat ik opnieuw last heb van overmatig okselzweten. Uiteraard gekoppeld aan momenten wanneer ik stress heb. Word er ook wel zot van. En het zorgt er ook voor dat ik bepaalde kleding niet ga dragen omdat het er dan niet uitziet. Misschien nog méér gebruiken of eens iets anders gebruiken. ???

Ik heb onlangs axitrans aangeschaft, echt een aanrader

Vroeger had ik hetzelfde probleem met zweten. K werd er helemaal gek van want (ik=meisje) mensen kijken je zo gek aan...
Als man zijnde word het iets meer getolereerd maar bij mij dachten mensen echt ieewwhh! Vond ik natuurlijk ook. Aan voeding of wat dan ook lag het bij niet, en het had ook geen geur. Gewone pure hyperhydrosis.

Niks dat in de reguliere handel verkrijgbaar was werkte, helemaal niks.
Dus ik had ook inderdaad op internet gezocht naar oplossingen en ik kwam uit op botox of opereren!!! Toen ik bij de huisarts moest zijn vertelde ik over mijn probleem en dat ik opereren overwoog omdat botox gewoon geld weggooien is en opereren wordt vergoed... Ik vroeg of ik ervoor in aanmerking kwam en wat ik dan moest doen. Dus kon ik naar een dermatoloog en die heeft mij een flesje chemisch goed voorgeschreven en zei dat ik eerst nog dit moest proberen voordat ik terug kwam. Het is aluminum chloride 20% opl. FNA alleen op recept verkrijgbaar...
Dit was het wonder wat ik nodig had!!!! K snap niet dat ik ooit zonder heb gekund en dat ik dit niet eerder heb ontdekt. De eerste week moet je het iedere dag doen en dan branden je oksels bijna uit je lijf, maar daarna als je eraan went doe je het 2 a 3 keer per week (er zijn ook mensen die maar 1 keer pw hoeven maar ik niet)
Omdat het cosmetisch is moet je het zelf betalen (10,- p.m.)maar het is dus noodzakelijk dat een dermatoloog het voorschrijft.
Als je meer wilt weten dan pm je me maar...

Ik zweer echt bij de behandeling van zweten met botox.
sinds 4 jaar laat ik mij 1 tot 2 keer per jaar behandelen bij een kliniek in Amsterdam.
Op hun website staat het redelijk goed uitgelegd.
Ik geen last meer van zweetplekken in mijn kleding!
super. ik kan het iedereen aanraden.

Remon

'Strong first post. En waarom zou je in godsnaam 500 eu dokken voor een behandeling tegen zweet als dat spul van de kruidvat ook werkt.'

Terug
Naar boven