- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
hey mensen
ik heb, buiten een maandje tussendoor, steeds getraind volgens een klassiek 3 day split (borst / biceps, benen / schouders, rug / triceps) met 2 dagen low intense cardio.
Elke spiergroep bestond uit 3-5 oefeningen van 5 werksets elk.
De laatste tijd begin ik meer & meer last te krijgen van kleine blessures & geraak moeilijk in slaap na het trainen dus ik vermoed een lichte overtraining. Ik zou daarom willen overschakelen naar een 5 day split, met minder werksets en 4x in de week 15 minuten HIT cardio
(Schema is ongeveer gebaseerd op de manier waarop Dressed Black traint)
Graag had ik jullie commentaren & meningen hierover gehoord, eventuele aanpassingen, of iemand hier nog ervaring mee heeft?
ik heb, buiten een maandje tussendoor, steeds getraind volgens een klassiek 3 day split (borst / biceps, benen / schouders, rug / triceps) met 2 dagen low intense cardio.
Elke spiergroep bestond uit 3-5 oefeningen van 5 werksets elk.
De laatste tijd begin ik meer & meer last te krijgen van kleine blessures & geraak moeilijk in slaap na het trainen dus ik vermoed een lichte overtraining. Ik zou daarom willen overschakelen naar een 5 day split, met minder werksets en 4x in de week 15 minuten HIT cardio
(Schema is ongeveer gebaseerd op de manier waarop Dressed Black traint)
Graag had ik jullie commentaren & meningen hierover gehoord, eventuele aanpassingen, of iemand hier nog ervaring mee heeft?

eventueel zou ik biceps nog kunnen plaatsen bij rug of schouders, 1 bicepsoefening dan als ik het bij rug plaats. De reden waarom ik het over 5 dagen spreid is juist om minder op 1 dag te doen dan voordien