MuscleMeat

Overtollig vet/ vet verlies.

Blicard

Novice
Waardering
0
Nouja.

in de zomervakantie 2007 woog ik dik rond de 100 kilo.
Ik ben HEEL dom bezig geweest en ben van redelijk vet & veel eten naar helemaal NIKS eten gegaan, ik at 1x per dag en dat was alleen het avondeten.
Ik ben daar rond eind december mee gestopt en weeg nu rond de 75 kilo.
Het probleem nu is dus dat alles erg 'slap' hangt en daarbij vooral me buik.
Ik zit niet op een sportschool of een sport, Alhoewel ik Maandag begin met 2 vrienden.
Echt een groot gespierd lichaam interesseert me niet, ik wil alles dus gewoon strak hebben en niet zo dat blubberige gehang.
Sinds ik Maandag begin zijn mijn vragen, wat is het beste om te doen? wat zal ik veel moeten doen? en hoeveel x in de week + hoelang per dag zal ik moeten trainen? (Ik heb genoeg vrije tijd)
En ook, wat zal ik moeten eten? (Ik vraag niet voor een voedsel schema maar wel rond welke tijden en wat vooral ik zal moeten eten)
Ik ben 16 jaar en mijn lengte is ongeveer 1,86CM.

Alvast bedankt.

Je bent nog jong.. dat vel trekt wel bij.. alleen duurt het gewoon vrij lang.

Opvullen met spiermassa is mijn tip

Hey kerel,

Goed dat je bent afgevallen alleen is het nu zaak dat je veel cardio gaat doen gecombineerd met krachttraining.
Je zou kunnen beginnen met b.v. 4x in de week cardio tedoen voor zo'n 30 a 35 min en dat uiteindelijk uit tebouwen naar 5x 45 min.
Hiernaast kan je natuurlijk ook nog 3x in de week b.v. ma,woe,vrij krachttraining doen en dan moet je denken aan een fullbody schema.
Verder om de 2 a 3 uur eten en niet maar 1x per dag dat is echt slecht!
Eet gezond en drink veel water 2 a 3 liter per dag.

hier heb je wat links zoek maar en je zult vinden!

http://forum.dutchbodybuilding.com/...k-berekenen-bmr-vetverlies-voorspellen-34649/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/cardio-waarom-59247/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/welk-trainingsprogramma-geschikt-voor-139327/

succes!

voor KT zoek op rippetoe, genoeg logjes/info over te vinden.
cardio is minder belangrijk op dit moment.

probeer 6x per dag iets te eten, let vooral dat je eiwit rijk voedsel binnen krijgt.
begin met 6 kleine maaltijdjes en probeer dat langzaam maar zeker op te bouwen.
zie de voedings sectie voor schema's/suggesties, etc

• Topic Starter Topic Starter
Hey, bedankt alle 3.
Ik zal er zeker naar kijken en eraan beginnen!
En hoop dat het een mooi resultaat word!

Nouja.

in de zomervakantie 2007 woog ik dik rond de 100 kilo.
Ik ben HEEL dom bezig geweest en ben van redelijk vet & veel eten naar helemaal NIKS eten gegaan, ik at 1x per dag en dat was alleen het avondeten.
Ik ben daar rond eind december mee gestopt en weeg nu rond de 75 kilo.
Het probleem nu is dus dat alles erg 'slap' hangt en daarbij vooral me buik.
Ik zit niet op een sportschool of een sport, Alhoewel ik Maandag begin met 2 vrienden.
Echt een groot gespierd lichaam interesseert me niet, ik wil alles dus gewoon strak hebben en niet zo dat blubberige gehang.
Sinds ik Maandag begin zijn mijn vragen, wat is het beste om te doen? wat zal ik veel moeten doen? en hoeveel x in de week + hoelang per dag zal ik moeten trainen? (Ik heb genoeg vrije tijd)
En ook, wat zal ik moeten eten? (Ik vraag niet voor een voedsel schema maar wel rond welke tijden en wat vooral ik zal moeten eten)
Ik ben 16 jaar en mijn lengte is ongeveer 1,86CM.

Alvast bedankt.

je was 100 kilo
en je bent door het bijna niks eten, afgevallen tot 75 kilo

nou moet ik helaas je vertellen je haast geen vet bent afgevallen
en alleen maar spieren.

daarom hangt het nu ook slap.
je kan immers geen vet verbranden/afvallen als je geen cardio doet.

mijn tip dus:
elke dag cardio te doen
rustig opbouwen
eerste dagen 30 min zo opbouwen tot 45 min of langer.

Oké.. en is er nog een specifieke cardio oefening die het meest/minst zal helpen?
of gewoon all-round gaan?

Gewoon lekker bewegen, zou me er nu nog niet druk om maken wat voor cardio je doet ;)

Ga lekker veel vreten. Maar geen snacks...

hij weegt nu 75kg is 1,86.. is erg afgevallen en alles hangt slap
waarom raad je hem dan aan om 5x per weer 45min cardio te doen =/

Hm, ik kan niet veel offline komen dus sorry voor trage andwoorden maar.
Ik zie nogal veel dat veel meningen verschillen hier.
Moet ik nou 4 a 5 x in de week 45min cardio doen? (1ste week 30)
of misschien toch een mix dus KT en daarna Cardio?
Ik ben het even kwijt nu.. en ik zat dus te denken is 5-6 maaltijden per dag niet een beetje veel? of wat voor soort voedsel zou je dan moeten eten?
Ik heb dus een voedingsschema nodig, kan iemand vertellen hoe je dit precies maakt en waar je op moet letten?

Terug
Naar boven