MuscleMeat

Nieuws Overval Geldwagen, 29 Juni

Bezoekers in dit topic

deze gasten hadden er echt schijt aan. dit was een alles of niks aktie. hier komt heel erg veel moed bij kijken. en heb stiekum wel een klijn beetje respect voor deze gasten.

Ok "pleeboy78".
 
Lol, net op journaal werd vermeld dat de overvallers blokkades van te voren hadden aangebracht bij een KLPD vestiging. Hogeschoolcriminalieit. Verwerpelijk toch fascinerend.
 
Kzag bij knevel en vd brink die John vd Heuvel, hij zei ook zo van; politie heeft snachts per vestiging maar 1 of 2 auto's ter beschikking met meestal maar 2 agenten. De AT's en dergelijke kunnen wel worden opgeroepen maar voor die ter plaatse zijn is het al te laat.

Denk dat je zeker kunt zeggen (en dat zei john zelf ook) dat we in Nederland niet opgewassen zijn tegen dit soort brute overvallen met automatische wapens en mensen die politie liever dood hebben dan levend.
 
maar ze hebben toch een vestiging van brinks overvallen en geen wagen niet?
 
Respect voor de Tony Montana outfit! Ik had zeker een compliment gemaakt als ik hem irl was tegen gekomen :D

Maar toch weer jammer: ipv 1 goede slag te slaan gaan deze gasten ook weer een tankstations overvallen end hooguit een paar duizend euro en dat kun je dan verdelen met een paar man; blijken het toch weer simpele knurften te zijn helaas.
 
Respect voor de Tony Montana outfit! Ik had zeker een compliment gemaakt als ik hem irl was tegen gekomen :D

Maar toch weer jammer: ipv 1 goede slag te slaan gaan deze gasten ook weer een tankstations overvallen end hooguit een paar duizend euro en dat kun je dan verdelen met een paar man; blijken het toch weer simpele knurften te zijn helaas.
Ik vind het zielig voor die juwelier.
 
dikke m5 maaaan wil ik ook
 
Respect voor de Tony Montana outfit! Ik had zeker een compliment gemaakt als ik hem irl was tegen gekomen :D

Maar toch weer jammer: ipv 1 goede slag te slaan gaan deze gasten ook weer een tankstations overvallen end hooguit een paar duizend euro en dat kun je dan verdelen met een paar man; blijken het toch weer simpele knurften te zijn helaas.

Waarschijnlijk hebben ze eerst een paar kleine klusjes geklaart om geld te maken om spullen te kopen voor het grote werk. Met die overvallen op de tankstations en de juwelier is makkelijk geld te maken, met niet al te veel risico.
Daarna ffkes grof geschut geregeld en de grote klussen gedaan.
Ik maak me toch echt wel zorgen om het feit dat de nederlandse politie dit niet aan kan. Is toch een vrijbrief voor de zware criminelen om nog eens zo iets op poten te zetten.
 
Lang niet zo erg als die bankoverval in Amerika die ze nagespeeld hebben. Dat waren pas zware jongens met hun kogelvrije custom made pakken en ak-47s.
 
Verhagen: leger bij grote overvallen


Vicepremier Verhagen wil weten waarom de politie na de overval in Amsterdam op een geldtransportbedrijf niet de hulp van het leger heeft ingeroepen. Bij Knevel en Van den Brink zei hij dat hij daarover zal praten in het kabinet.

Verhagen zei dat hij het eens is met de militaire vakbond AFMP die stelde dat bij zulke gewelddadige overvallen het leger moet worden ingezet. Hij denkt dat een legerhelikopter had kunnen worden gebruikt tijdens de achtervolging.
Gewonde

Volgens de politie is één van de zes criminelen gewond geraakt. Hij moest na de crash op de A2 bij Waardenburg door de anderen uit de auto worden geholpen.

De politie is op zoek naar de man en vraagt mensen zich te melden als ze informatie hebben over een gewonde man die geen logische verklaring voor zijn verwondingen heeft.
Via http://nos.nl/artikel/252616-verhagen-leger-bij-grote-overvallen.html (met video)

Moet stiekem toch denken aan GTA2.
 
Volgende keer Apache inzetten, dan is het gelijk klaar!
 
haha
 
waarschijnlijk hebben ze eerst een paar kleine klusjes geklaart om geld te maken om spullen te kopen voor het grote werk. Met die overvallen op de tankstations en de juwelier is makkelijk geld te maken, met niet al te veel risico.
Daarna ffkes grof geschut geregeld en de grote klussen gedaan.
Ik maak me toch echt wel zorgen om het feit dat de nederlandse politie dit niet aan kan. Is toch een vrijbrief voor de zware criminelen om nog eens zo iets op poten te zetten.
+1
 
Wel mooi om te zien dat de mensen die hier respect voor kunnen opbrengen zich ofwel playboy noemen, of een avatar van de grootste kneus van Amerika hebben.
Kijken of je nog zoveel respect hebben als ze een van die verdwaalde kogels je moeder raakt die toevallig langs reed. Stelletje simpele zielen.
 
Back
Naar boven