XXL Nutrition

Breaking News Overval zonder geweld buit--> 11 MILJOEN EURO

Peiling Peiling Als je de gelegenheid had zou je het dan ook doen?

• Totaal stemmers
    94

The Xtralarge

Huge Freak
Waardering
457
Lengte
1m95
Massa
120kg
Vetpercentage
12%
2009

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tony Musulin, de 'miljoenendief'
Frankrijk in de ban van 'miljoenendief'

Terwijl de Franse autoriteiten jagen op een geldloper die er met ongeveer 11 miljoen euro vandoor ging, heeft de dief op internet al een heldenstatus bereikt. .

Op onder meer de netwerksite Facebook wordt de 39-jarige Tony Musulin toegejuicht, omdat hij zonder gebruik van geweld met een bom duiten de autoriteiten te slim af is geweest. Ook zijn er T-shirts te koop met een afbeelding van Musulin, de "beste chauffeur van 2009''.

Buitenland
Zodra twee nieuwe collega's met geld een bank in Lyon binnen liepen, ging de ervaren Musulin er donderdag in de gevulde gepantserde auto vandoor. Het gps-systeem en de telefoonverbinding van het voertuig waren uitgeschakeld. De auto werd enkele uren later in een verlaten gebied nabij een treinspoor teruggevonden. De autoriteiten vermoeden dat hij in het buitenland zit, maar vooralsnog ontbreekt elk spoor.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2009/11/frankrijk_in_de_ban_van_miljoe.html

Dit was gisteren al op t nieuws.

Prachtig, dat is wel wat anders als de 2 rovers die half in mekaar gemept werden met stoelen :roflol:

Dit noem ik pas professioneel, respect, hoop dat ze em niet meer vinden.

Mooi verhaal. Zo kan het dus ook. Alleen te moeilijk voor de gemiddelde marokkaan en Antilliaan

Van mij mag ie het geld houden!

Nice.

Ik zou het niet doen, het is niet zozeer een kwestie van niet durven, meer een kwestie van wat doe ik met mijn 11 miljoen en waar ga ik heen?

Ik snap trouwens niet waarom iedereen dit goedkeurt? Die kerel heeft gewoon 11 miljoen euro gejat, hoop dat ze hem pakken en dat ie paar jaren mag zitten!

Ik zou het niet doen, het is niet zozeer een kwestie van niet durven, meer een kwestie van wat doe ik met mijn 11 miljoen en waar ga ik heen?

Ik snap trouwens niet waarom iedereen dit goedkeurt? Die kerel heeft gewoon 11 miljoen euro gejat, hoop dat ze hem pakken en dat ie paar jaren mag zitten!

De rest van je leven op je gat zitten?

Ik zou het iig wel voor leuke dingen gaan gebruiken.;)

pwnage for sure

Hoop dat ze die tieveshond snel in de kraag grijpen!

De rest van je leven op je gat zitten?

Ik zou het iig wel voor leuke dingen gaan gebruiken.;)

Als voortvluchtige kan je geen kant op, maar ik denk dat als je tot zo iets in staat bent dat je dat al allemaal hebt uitgekiend, denk dat ze deze man ook niet meer vinden, hij is gewoon te slim.

props!

Als voortvluchtige kan je geen kant op, maar ik denk dat als je tot zo iets in staat bent dat je dat al allemaal hebt uitgekiend, denk dat ze deze man ook niet meer vinden, hij is gewoon te slim.

Precies.

Hij heeft vast ook wel uitgevogelt welk land hij heen zou moeten om niet uitgeleverd te kunnen worden, deze man gaat zn laatse jaren goed tegemoet.

Goed voor hem, jammer voor de bank.

Zal wel ergens in een corrupt land zitten waar zwart geld geen probleem is

Terug
Naar boven