MuscleMeat

Breaking News Overval zonder geweld buit--> 11 MILJOEN EURO

Peiling Peiling Als je de gelegenheid had zou je het dan ook doen?

• Totaal stemmers
    94
Mja, en wat denk je dat zijn medegevangenen gaan doen? Als die horen van die 2mio, wordt die gast serieus uitgehold, want dat geld willen ze allemaal wel.
Ik schat z'n overlevingskansen op 10%.

Mja, en wat denk je dat zijn medegevangenen gaan doen? Als die horen van die 2mio, wordt die gast serieus uitgehold, want dat geld willen ze allemaal wel.
Ik schat z'n overlevingskansen op 10%.

? Jij kijkt teveel films denk ik.
Wel filosofeermateriaal, deze gebeurtenissen.

? Jij kijkt teveel films denk ik.
Wel filosofeermateriaal, deze gebeurtenissen.

Toch zijn er mensen uit op het geld:

[Link niet meer beschikbaar]: Geldkoerier/dief Tony Musulin heeft kopzorgen. De man zit al enkele weken opgesloten in de gloednieuwe gevangenis van Lyon en weigert nog steeds de schuilplaats van de resterende 2,6 miljoen euro prijs te geven. Blijkbaar wil Tony rustig zijn straf uitzitten om dan van zijn ‘pensioen’ te genieten. Helaas voor hem zijn er kapers op de kust.
Vorige week heeft een man geprobeerd om de 18-jarige dochter van Tony Musulin te ontvoeren. Het meisje, wiens identiteit steeds uit de pers werd gehouden, woont ergens in de Savoye en heeft geen contact met haar vader. Toen ze dinsdag haar lyceum verliet werd ze door een man aangevallen. Ze werd vastgehouden, kreeg enkele kniestoten en werd in een zwarte auto geduwd. Gelukkig voor de jonge vrouw toeterde een voorbijrijdende auto waardoor de aanvaller in paniek wegvluchtte. Tony’s dochter werd met kneuzingen in een ziekenhuis opgenomen en kan de volgende 3 weken niet naar school.

Terug
Naar boven