AndroidHealthClinic

Nieuws Overvallers slaan Haagse oma

MacB

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
6
DEN HAAG - Een 76-jarige oma is bij een overval in Den Haag bont en blauw geslagen. Twee jongens belden gisterochtend bij Riet van der Putten aan. Voordat ze het wist werd ze door een van de belagers genadeloos tegen de grond geslagen.

"Ik doe anders nooit zomaar open", verzucht oma Riet in haar appartement in de Staverdenstraat. "Maar mijn buren zijn aan het verhuizen en ik dacht dat ze misschien wel mijn hulp nodig hadden." Volgens oma Riet hingen de twee lichtgetinte jongens die op haar stoep stonden een kletspraatje op over een kennis van hen, naar wie ze op zoek waren. "Ze vroegen me of hij misschien bij mij zat."

Toen ze ontkende, drong de grootste van de twee haar appartement binnen en gaf haar in de woonkamer zo'n harde oplawaai dat het bloed uit haar neus spoot. "Ik denk dat hij me bewusteloos wilde slaan", zegt ze stellig. "Met mij buiten westen konden ze in alle rust mijn huis doorzoeken."

Gillen

Waar de overvallers echter niet op hadden gerekend, is dat oma Riet nog voordat de pijn doordrong het op een gillen zette. Geschrokken zetten de jongens het vervolgens op een hollen.

Het geschreeuw van de belaagde vrouw bracht haar straatgenoten op de been. Haar onderbuurmeisje en haar Turkse buurvrouw schoten te hulp. In het ziekenhuis werd duidelijk dat haar neus is gebroken. Ook zitten er twee scheurtjes in haar jukbeen.

De dochter van oma Riet hoopt dat de daders worden gepakt. "In de hal is een muts gevonden. Misschien zit er wel bruikbaar dna op."

"Helaas was ik er niet", briest buurman Perry Chardonnens. "Anders had ik die gasten tot moes geslagen."

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Getinte jongens? Leugens!!!

wtf ?

De zonnebank bende uit de Schilderswijkq

hoe lief, de turken hebben het vrouwtje gered!!

Die heeft een flinke klap gehad aan die foto te zien.

Bron is De Telegraaf neem ik aan?

Het is potverdomme toch niet normaal... :mad:

Oppakken en deporteren dat ****ing tuig...

Het is weer ontzettend triest:mad:

respect voor deze jongens! :')

• Topic Starter Topic Starter
ze zijn gedwongen dit te doen door de media!

Precies, deze jongens hebben weinig kansen en worden door alle discriminatie gedwongen tot dergelijke activiteiten. Het is triest maar waar.

De zonnebank bende uit de Schilderswijkq

:lol:

Uit onderzoek komt toch juist naar voren dat dit soort misdrijven gepleegd worden uit angst om zich minderwaardig te voelen.

ja hoor, ze doen het omdat ze er geil van worden....wat dacht je van geld als motief? Als je bij iemand naar binnen stormt dan ga je niet die persoon negeren zodat ze de hele buurt bij elkaar schreeuwt en je 30 seconden later een balk op je hoofd krijgt, gewoon neerstompen die handel zodat ze in hun (b)ro(e)k schijten.

Precies, deze jongens hebben weinig kansen en worden door alle discriminatie gedwongen tot dergelijke activiteiten. Het is triest maar waar.

Donder op joh sukkel waarom zijn het dan altijd Marokkanen die oude vrouwtjes neerslaan en beroven en dergelijken, doe je ogen eens open, het is altijd dat zelfde kankervolk.

Getint is vrijwel iedereen die een zonnebankje neemt :rolleyes:.

Wat een empathie voor het slachtoffer weer. Alleen de afkomst van de daders is blijkbaar interessant.

Misschien is een endlosung toch wel een goed idee maar dan voor niet nadenkend k*tvolk dat nog nooit ene t*fus heeft bijgedragen aan dit land.

alweer die k*t auslanders. gewoon kampen opzetten voor dit soort lui, "arbeit macht frei" vind ik wel een leuk thema voor die kampen.

Vind je dit normaal? Ik weet niet of je denkt dat dit grappig is, maar dit is toch wel erg respectloos.

ontopic: Wat een losers zeg, hoop dat ze snel worden gepakt.

ja hoor, ze doen het omdat ze er geil van worden....wat dacht je van geld als motief? Als je bij iemand naar binnen stormt dan ga je niet die persoon negeren zodat ze de hele buurt bij elkaar schreeuwt en je 30 seconden later een balk op je hoofd krijgt, gewoon neerstompen die handel zodat ze in hun (b)ro(e)k schijten.
Kennelijk weet jij het beter dan de wetenschappers die het onderzocht hebben. Stom van me, had ook eerst bij jouw ten rade moeten gaan.:rolleyes:

zwak...

Terug
Naar boven