MuscleMeat

Nieuws Overvallers slaan Haagse oma

Wat een ongelofelijke idiote opmerking is dit. Jij kom wss uit een familie van landverraders als je dit soort onzin uitkraamt. En als je familie geen blaam hierin treft, ben jij gewoon de idioot. Vuile NSB'er of is het gewoon nazi in dit geval. Overigens voor jou informatie jouw grote vriend Hitler had trouwens geen hekel aan getinte mensen, hij beschouwde Indiers ( mensen uit india) ook als ariers.

Wat een kwats kraam jij nu weer uit. Licht getint= marokkaan??? ik ben ook licht getint, dus ben ik nu een marokkaan??? Dacht het niet en nee, ik ben ook geen turk, algerijn, egyptenaar enzovoorts of moslim wat dat betreft. En ja ook 20 jaar geleden werden er omaatjes beroofd/ neergeslagen/ verkracht etc. echter was de media er niet als de kippen om verslag te doen. Kijk een forum is er om je mening te ventileren, maar semi-quasi intelligente uitspraken kun je toch beter voor je houden.

OT: zulke gasten moet zwaar gestraft worden:mad:

Wat ben je dan? Een vaste klant bij de zonnebank? Dus als er iemand die zo wit is als mijn tanden verdacht wordt dan staat er de dader is een bleke jongen?

En 20 jaar geleden woonden er ook al allochtonen in NL, en er werden echt niet zo veel laffe roven en inbraken gedaan als nu.

macb wil je aub stoppen met berichten plaatsen ik ga helemaal kapot hier kan je niet gewoon een leuk plaatje laten zien met daaronder een grappige tekst of anders een leuke engelstalige internet uitspraak man ik trek het niet meer

• Topic Starter Topic Starter
macb wil je aub stoppen met berichten plaatsen ik ga helemaal kapot hier kan je niet gewoon een leuk plaatje laten zien met daaronder een grappige tekst of anders een leuke engelstalige internet uitspraak man ik trek het niet meer

Het is vandaag je geluksdag!

33xfo7c.jpg

daar heb je gelijk in. het was ook niet mijn bedoeling respectloos te spreken over concentratiekampen :rolleyes: ik vind gewoon dat laffe criminelen zoals deze flink gestraft moeten worden, dood dus. ik had alleen beter een andere straf moeten kiezen voor ze :D

en ik ben absoluut geen nazi. :rolleyes: ik heb niks tegen joden ofzo :o

ik dacht btw dat je respectloos tegenover de daders bedoelde :D

:thumb:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"Heeft melantonan zulke agressieve bijwerkingen dan?"

:haha:
funny cause its true

een leuk russisch strafkampje in siberie lijkt me wel wat voor dit soort jongens.

Dan het liefst met vrouwelijke leidster die ze helemaal tot moes meppen :D

wauw, wat een helden ...

Kennelijk weet jij het beter dan de wetenschappers die het onderzocht hebben. Stom van me, had ook eerst bij jouw ten rade moeten gaan.:rolleyes:

wat valt hier nou naar te onderzoeken? geld nodig=criminaliteit voor dit soort lutsers
ongetwijfeld zullen er lui zijn die er een kick van krijgen(psychopaten en dergelijken) en daar zullen die onderzoeken overgaan.

Wat een kwats kraam jij nu weer uit. Licht getint= marokkaan??? ik ben ook licht getint

ze durven geen marokkaan of noord-afrikaan meer neer te zetten, dus nu is het licht getint

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven