Fitness Seller

Nieuws Overvallers slaan Haagse oma

alweer die k*t auslanders. gewoon kampen opzetten voor dit soort lui, "arbeit macht frei" vind ik wel een leuk thema voor die kampen.

"die Endlösung" project opstarten..

Het is potverdomme toch niet normaal... :mad:

Oppakken en deporteren dat ****ing tuig...

Wat een empathie voor het slachtoffer weer. Alleen de afkomst van de daders is blijkbaar interessant.

Misschien is een endlosung toch wel een goed idee maar dan voor niet nadenkend k*tvolk dat nog nooit ene t*fus heeft bijgedragen aan dit land.

Amen!!!!

Donder op joh sukkel waarom zijn het dan altijd Marokkanen die oude vrouwtjes neerslaan en beroven en dergelijken, doe je ogen eens open, het is altijd dat zelfde kankervolk.

gast hoezo zijn het altijd marrokanen? Waar staat dat? Dat het alleen deze gevallen zijn in de media die naar voren komen bewijst niets. Denk je dat dit soort dingen 20 jaar geleden niet gebeurde?

(en nou niet zeggen, ja maar toen waren het de n*gers ;) )

dus jij hebt respect voor hufters die oude omatjes mishandelen?

wees er trots op :rolleyes:

Dat zei ik toch niet? Natuurlijk heb ik geen goed woord over mensen die dergelijke laffe acties doen.

Wat ik bedoelde is dat het respectloos is om op die manier over concentratiekampen te spreken. Niet respectloos tegenover dat tuig, maar tegenover iedereen die je daarmee kwetst.

wat zielig

gast hoezo zijn het altijd marrokanen? Waar staat dat? Dat het alleen deze gevallen zijn in de media die naar voren komen bewijst niets. Denk je dat dit soort dingen 20 jaar geleden niet gebeurde?

(en nou niet zeggen, ja maar toen waren het de n*gers ;) )

Als er staat licht getint zijn het Marokkanen punt uit, en 20 jaar geleden werden er geen oma'tjes neer geslagen en beroofd, toen werd mensen geleerd respect te hebben bij hun opvoeding, tuurlijk was er criminaliteit, maar niet op zo'n manier.

Triest...

Als er staat licht getint zijn het Marokkanen punt uit, en 20 jaar geleden werden er geen oma'tjes neer geslagen en beroofd, toen werd mensen geleerd respect te hebben bij hun opvoeding, tuurlijk was er criminaliteit, maar niet op zo'n manier.

Dream on, maar goed 20 jaar geleden kon je net lopen.

20 jaar geleden was het in sommige wijken in grote steden een nog grotere teringzooi dan het nu is. Het is alleen zo dat geweld over het geheel wel is toegenomen in Nederland. Maar genoeg gebieden in grote steden die nu veiliger zijn dan 20 jaar terug.

Kogel...muur...vul de rest maar zelf aan.

was net op ut nieuws!! erg zwak, mja gelukkig is 1 van hun zo idioot geweest om hun pet er te laten liggen in de hal... politie heeft hem meegenomen voor dna onderzoek. ik lach me tog echt kapot als ze daarop gepakt worden:D

• Topic Starter Topic Starter
dna onderzoek is dus niks...en staat nergens garant voor.

Het is geen CSI waarbij 1 mini DNA spoortje direct tot aanhouding leidt.

Ik lach pas als ze met een touw om hun nek aan een boom bungelen.

alweer die k*t auslanders. gewoon kampen opzetten voor dit soort lui, "arbeit macht frei" vind ik wel een leuk thema voor die kampen.

Wat een ongelofelijke idiote opmerking is dit. Jij kom wss uit een familie van landverraders als je dit soort onzin uitkraamt. En als je familie geen blaam hierin treft, ben jij gewoon de idioot. Vuile NSB'er of is het gewoon nazi in dit geval. Overigens voor jou informatie jouw grote vriend Hitler had trouwens geen hekel aan getinte mensen, hij beschouwde Indiers ( mensen uit india) ook als ariers.

Wat een kwats kraam jij nu weer uit. Licht getint= marokkaan??? ik ben ook licht getint, dus ben ik nu een marokkaan??? Dacht het niet en nee, ik ben ook geen turk, algerijn, egyptenaar enzovoorts of moslim wat dat betreft. En ja ook 20 jaar geleden werden er omaatjes beroofd/ neergeslagen/ verkracht etc. echter was de media er niet als de kippen om verslag te doen. Kijk een forum is er om je mening te ventileren, maar semi-quasi intelligente uitspraken kun je toch beter voor je houden.

OT: zulke gasten moet zwaar gestraft worden:mad:

Dat zei ik toch niet? Natuurlijk heb ik geen goed woord over mensen die dergelijke laffe acties doen.

Wat ik bedoelde is dat het respectloos is om op die manier over concentratiekampen te spreken. Niet respectloos tegenover dat tuig, maar tegenover iedereen die je daarmee kwetst.

daar heb je gelijk in. het was ook niet mijn bedoeling respectloos te spreken over concentratiekampen :rolleyes: ik vind gewoon dat laffe criminelen zoals deze flink gestraft moeten worden, dood dus. ik had alleen beter een andere straf moeten kiezen voor ze :D

en ik ben absoluut geen nazi. :rolleyes: ik heb niks tegen joden ofzo :o

ik dacht btw dat je respectloos tegenover de daders bedoelde :D

ohjee 5 smilies in één post dan weet je wel hoe laat het is

Terug
Naar boven