Fitness Seller

Own Sculpturer Bodybuilder van de maand.

Ik stem ook voor os....ben je nog naturel als ik vragen mag? Heb nog nooit gelezen of je nu gebruikte of niet?:)

zijn resultaten zijn volgens mij grotendeels naturel geboekt! Kan me vaag herinneren dat hij dit een keer had gepost

correct me if i'm wrong Own Sculpturer

Naturel of niet naturel!! hij verdient respectkwadraat

Damn had zijn fysiek nog niet eens gezien.
Flinke massa, droog en vasculair. Dubbel en dwars verdiend wat mij betreft!:thumbup:

Thx Guyz....

Heb in de voorgaande jaren zeker wel eens wat gehad maar dat heb ik beperkt tot een decaatje only.Heb heel wat tegenslagen gehad door ongelukken etc..en kreeg van mijn huisarts het advies deca te gebruiken voor een snellere herstel periode(was die huisarts die sportarts is geweest van een wielerploeg in de jaren 90,en gepakt met doping,lol).Trainen doe ik eigenlijk zga naturel,alleen met blessureleed gebruik ik dus deca.Liever een decaatje in mn bil dan dat ik straks door blessureleed niet meer trainen wil,lol....

Ga ook voor Own Sculpturer, nette fysiek.

aja je hebt mijn stem nog trouwens ( denk dat ik het zo moet vermelden ) dus bij deze is het gebeurt ;)

twijfelde trouwens hard tussen jou en roxxe , hij is namelijk ook zo'n massa monster ... :D

Terug
Naar boven