XXL Nutrition

Oxandrolone van Euro Pharmaceuticals

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amateurtrainert

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
9
Lengte
1m77
Massa
77kg
Vetpercentage
15%
20160310_180535.jpg
g2g?

20160310_180546.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Er zit volgens mij gewoon merendeel winstrol in. Heb zelf nu van Baltic als ik die recensies zo lees op het internet is de VAR erg potent.
( wel ff afwachten begin er mee over 2-4 weken )
Verder zit er alleen in Baltic en AP en Pharmacom echte VAR naar mijn weten.
Je kan ook labtesten op het internet vinden waar je bepaalde merken wel kunt achterhalen of er VAR in zit.
Ik heb er 1 op youtube gezien waarbij iemand zo'n labmax test deed met Baltic anavar. Het was winstrol.

Laatst bood iemand me die nog aan van baltic, 60 tabs voor 120 euro :treuren:

Echt ja? Dat is spijtig dan ga ik het niet gebruiken. Kun je het terugvinden voor mij?
Ik heb ze wel flink stuk goedkoper.
Ga er zelf nog wel dieper op het net kijken wel erg bedankt kerel!

Wat een betekenisloos leven moet dat zijn. Hele dag marketingstrategieën toepassen om een paar centjes meer te verdienen.

Ik heb een idee, ga iets anders (erbij) doen of neem genoegen met wat je hebt. Het leven is meer dan alleen geld geld geld.

Ik maak geintjes zoveel ik wil. Als iemand dat niet leuk vindt heeftie pech.

Ja ik vind het ook. Alpha as f**k toch. Stoere boy.

Ik ben natuurlijk ook maar 1 persoon zonder bewijzen om voor te leggen, maar ik had het uit ZEER betrouwbare bron dat een GC/MS 9mg oxandrolone per tab aantoonde. Dus geruchten dat EP de slechte kant opgaat lijken mij het omgekeerde van waar, want 3 jaar geleden had ik nog alle reden om te geloven dat ze gelaced waren met winny. Dus de kwaliteit zou mijns inziens verbetert moeten zijn zelfs ...

Ik ben natuurlijk ook maar 1 persoon zonder bewijzen om voor te leggen, maar ik had het uit ZEER betrouwbare bron dat een GC/MS 9mg oxandrolone per tab aantoonde. Dus geruchten dat EP de slechte kant opgaat lijken mij het omgekeerde van waar, want 3 jaar geleden had ik nog alle reden om te geloven dat ze gelaced waren met winny. Dus de kwaliteit zou mijns inziens verbetert moeten zijn zelfs ...

ga jij op ep?

Klinkt goed.

Ik ga aanstaande donderdag even een trucje uithalen die musclerico(ik dacht datie zo heet) hier op het forum postte. Ga 1 pilletje naar de testservice van novadic brengen en het aanbieden als xtc. Moeten ze mij uiteindelijk toch de uitslag geven want dan is het al getest :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven