- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er 1 op youtube gezien waarbij iemand zo'n labmax test deed met Baltic anavar. Het was winstrol.Er zit volgens mij gewoon merendeel winstrol in. Heb zelf nu van Baltic als ik die recensies zo lees op het internet is de VAR erg potent.
( wel ff afwachten begin er mee over 2-4 weken )
Verder zit er alleen in Baltic en AP en Pharmacom echte VAR naar mijn weten.
Je kan ook labtesten op het internet vinden waar je bepaalde merken wel kunt achterhalen of er VAR in zit.

Echt ja? Dat is spijtig dan ga ik het niet gebruiken. Kun je het terugvinden voor mij?
Ik heb ze wel flink stuk goedkoper.
Ga er zelf nog wel dieper op het net kijken wel erg bedankt kerel!
Wat verkoop ik dan?

Baltic.

maak een printscreen dan wijsneus met dat gezever van je
You mad bro?maak een printscreen dan wijsneus met dat gezever van je
Ik ben natuurlijk ook maar 1 persoon zonder bewijzen om voor te leggen, maar ik had het uit ZEER betrouwbare bron dat een GC/MS 9mg oxandrolone per tab aantoonde. Dus geruchten dat EP de slechte kant opgaat lijken mij het omgekeerde van waar, want 3 jaar geleden had ik nog alle reden om te geloven dat ze gelaced waren met winny. Dus de kwaliteit zou mijns inziens verbetert moeten zijn zelfs ...

Klinkt goed.Ik ben natuurlijk ook maar 1 persoon zonder bewijzen om voor te leggen, maar ik had het uit ZEER betrouwbare bron dat een GC/MS 9mg oxandrolone per tab aantoonde. Dus geruchten dat EP de slechte kant opgaat lijken mij het omgekeerde van waar, want 3 jaar geleden had ik nog alle reden om te geloven dat ze gelaced waren met winny. Dus de kwaliteit zou mijns inziens verbetert moeten zijn zelfs ...