MuscleMeat

oxymetholone

Oxy is erg lekka om ff in een paar weken terug op krachten te komen en snel je kilo's weer terug te pakken.

Oxy kan waardevol zijn als je weet hoe je het moet gebruiken.

Ik kickstart mn volgende kuur er zeker weer mee maar pak het hooguit 2/3 weken want een week langer gebruiken en ik vermoord iemand.:D

Testo zei:
Oxy is erg lekka om ff in een paar weken terug op krachten te komen en snel je kilo's weer terug te pakken.

Ik kickstart mn volgende kuur er zeker weer mee maar pak het hooguit 2/3 weken want een week langer gebruiken en ik vermoord iemand.:D

Zo klinkt het wel lekker ;)

Testo zei:

Ik dacht dat jij wel genezen was na je laatste oxy-ervaring.

Ach.....ik lul wel vaker wat,gab.

Je kent me toch?:D

Moet ff snel mn kilo's terugpakken en dan ga ik finetunen.:p

Hoeveel ben je kwijt dan?

Kilo of 6.....zat op 143 en weeg nu nog rond de 137 maar bf is ook wat omhoog gegaan natuurlijk.

Wil effe snel over die 140 heenpompen en dat doe ik samen met hgh en igf dus hoop mn vocht/vet ratio beperkt te houden.

Testo zei:
Kilo of 6.....zat op 143 en weeg nu nog rond de 137 maar bf is ook wat omhoog gegaan natuurlijk.

Wil effe snel over die 140 heenpompen en dat doe ik samen met hgh en igf dus hoop mn vocht/vet ratio beperkt te houden.

jezus man zit je nou nog steeds niet over die 150 kilo.

****ing ecto die je er bent! :D

Jij weet wel hoe je je gabber moed in moet praten,he?:D :D

Oxys is echt een oral waar je tegen moet kunnen.
De 1 gaat er op als een speer terwijl de ander het gevoel krijgt alsof hij dood gaat!! Een maatje van mij heeft dat op oxys....krijgt hij geen adem meer en verschrikkelijke hoofdpijn en zijn ogen gaan raar doen.

ik zelf gebruik het wel maar dan niet meer als 50mg per dag, want als ik meer gebruik dan krijg ik erg last van krampen in mijn onderrug spieren en kuiten branden dan echt helemaal weg!!

Sust zei:
Oxys is echt een oral waar je tegen moet kunnen.
De 1 gaat er op als een speer terwijl de ander het gevoel krijgt alsof hij dood gaat!! Een maatje van mij heeft dat op oxys....krijgt hij geen adem meer en verschrikkelijke hoofdpijn en zijn ogen gaan raar doen.

ik zelf gebruik het wel maar dan niet meer als 50mg per dag, want als ik meer gebruik dan krijg ik erg last van krampen in mijn onderrug spieren en kuiten branden dan echt helemaal weg!!

Alsof dat goed klinkt.

Big_T zei:
Waar het bijvoorbeeld goed voor zou kunnen werken is als je al een goede basis hebt opgebouwd en je denkt aan een fotoshoot en/of wedstrijd om dan de laatste weken met een relatief hoge dosis oxy te beginnen zodat je de spieren letterlijk opblaast voor een volle look. Dit is een veel toegepast systeem in pro circuit. Zoals reeds gezegd is het een korte termijn anabool. Je kan het beter niet te lang gebruiken door de giftigheid en de kilo's bestaan uit vasthouden van veel water, wat natuurlijk geleidelijk verdwijnt bij het stoppen van de kuur. Dit betekend niet dat een deel niet behouden kan worden, alleen kan je dan beter wat langer kuren met middelen als testosteron, trenbolone, boldenone en primo.

Dit heb ik al eerder gehoord, naar het schijnt zou de laatste week voor een wedstrijd terug opladen met oxy's je niet puffy maken indien je dieet ok is, iets wat met dianabol niet zou lukken. Ben razend benieuwd naar iemands persoonlijke ervaring hieromtrent

Terug
Naar boven