David1313
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik ga binnekort beginnen met kuur
hier heb ik
hier heb ik
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je voorbeeld slaat nergens op. Waarom bouw je de primo af? Waarom begin je al met nakuren terwijl je nog AAS zet?

Ok dan hou ik mijn primo op 600 en nakuur begin ik laatse week vn mijn kuur dat was foutje
Hey biomek bedankt vr de info ik heb alles al gekocht waneer zou je dan winny toevoegen ? Ik heb altijd gelezen dat je het maximale 8 weeken kan nemen
Je kan het zoveel weken nemen als je zelf wilt, de vraag is hoeveel je er uit gaat halen. Gelijk aan het begin is het meest verstandig.Hey biomek bedankt vr de info ik heb alles al gekocht waneer zou je dan winny toevoegen ? Ik heb altijd gelezen dat je het maximale 8 weeken kan nemen
stats kloppen niet, dit staat onderaan zijn bericht.Je kan het zoveel weken nemen als je zelf wilt, de vraag is hoeveel je er uit gaat halen. Gelijk aan het begin is het meest verstandig.
Daarnaast ben ik het wel eens met IronWarrior. Ik zou nog maar even goed lezen als ik jou was want je hebt geen idee wat je aan het doen bent.
Met 1,94m en 70kg vraag ik me af of je uberhaupt wel traint.
stats kloppen niet, dit staat onderaan zijn bericht.
28 jaar
96 kilo
14 % vet
Voor de rest ben ik het overigens met je post eens!

Kerel die me deze kuur heeft verkocht heeft me deze voorbeeld gegeven daarom wou ik het nog eens navragen
ik wou zelf maar 8 weeken doen maar hij heeft me voorgesteld voor 12 weeken mscn om dat ik meer zou kopen maakt niet uit eindelijk ben nu op zoek naar oplossing
28 jaar
98 kilo
1.96 m

Als dealer had ik je zelfs 20 weken aangesmeerd. Echter had ik je dan wel op z'n minst een normaal kuurschema meegegeven
week 1 t/m 10 - 400mg test prop (1ml om de dag)
week 1 t/m 10- 600mg primo (1,5ml om de dag)
week 1 t/m 4 - 40mg tot 60mg winny
Blijf gewoon zoveel mogelijk lezen en neem AAS gewoon niet te licht. Ik ben van mening dat als je niet zelf een goede kuur samen kan stellen dat je gewoon te weinig weet. Bij voorbaat al.