MuscleMeat

P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey bedankt voor de feedback inverband met de winny inees van begin starten maar 4 weeken ? Reden wrm ik winny gebruik is omdat ik conditie wil verbeteren en natuurlijk droge look

En waarom persé alles willen nemen.

winny laten liggen en houden voor een volgende kuur.

gewoon simpel houden en test op 500 op 10 weken.

Inlezen en wachten met kuren. Op de een of andere manier weet ik nu al dat je voeding ook ruk is.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn voeding zit goed ik eet geen suikers en geen gehakt of dingens wat in vet gebaken is ik gebruik aleen Coco olie drink aleen water 4 liter en bestel mijn eten en via muscelMeat.NL zit op 3800 calorieën pr dag

4 dagen pr week fitness
3 dagen pr week Thai boks

Mijn voeding zit goed ik eet geen suikers en geen gehakt of dingens wat in vet gebaken is ik gebruik aleen Coco olie drink aleen water 4 liter en bestel mijn eten en via muscelMeat.NL zit op 3800 calorieën pr dag

4 dagen pr week fitness
3 dagen pr week Thai boks

Wat is uw onderhoud?

Sry hoe bedoel je ?

Als je dat niet weet weet je ook niet of je voeding op orde is.

je kan gezond eten maar te veel eten of gezond eten en te weinig eten.

onderhoud is dus een essentieel onderdeel.
Is dit niet gewoon zoeken naar iets om te zeiken?

Als hij z'n eten besteld bij Musclemeat en weet dat hij 3800kcal binnen krijgt dan doet hij al meer met voeding dan 80% van alle forumleden.
Ik begrijp echt wel wat je probeert te zeggen, maar dit is gewoon op zoek zijn naar iets om te bashen ;-)

Ik zit op 3800 calorieën pr dag Ik wil nr 96 kilo rond 9 % vet

Thx biomek ik vraag gewoon advies maar frustraties zitten hier hoog relax

Als hij z'n eten besteld bij Musclemeat en weet dat hij 3800kcal binnen krijgt dan doet hij al meer met voeding dan 80% van alle forumleden.
Ik begrijp echt wel wat je probeert te zeggen, maar dit is gewoon op zoek zijn naar iets om te bashen ;-)

weet niet als zn onderhoud bv 4000 is en hij eet 3800. En niet weet wat onderhoud wil zeggen vind ik dit niet bashen.

En vind advies vragen als je toch al alles in huis hebt zonder kennis van zaken en het dus toch gaat gebruiken ook dwaas.

Maar bon zal aan mij liggen. :D

Na u uitleg weet ik uiteindelijk waar je over bezig bent maar gebruiken gewoon deze term niet hier ik kom van de andere kant als ik antwerps terms moeten gaan gebruiken dan zijn we verder vanhuis laten gewoon met rust bedankt vr de info

Na u uitleg weet ik uiteindelijk waar je over bezig bent maar gebruiken gewoon deze term niet hier ik kom van de andere kant als ik antwerps terms moeten gaan gebruiken dan zijn we verder vanhuis laten gewoon met rust bedankt vr de info
maar wat is je onderhoud nou? :rolleyes:

Dat is den johny e :cheer::cheer:

Haha, jezus, dit is waarom je op DBB komt :P

Pak gewoon 12 weken 500 mg. test, met 2 x 500 HCG per week.

Je weet geen ruk van voeding, en ik betwijfel of je training wel goed in elkaar zit. Waarom aan anabolen denken?

Als je dan toch een ondoordachte kuur wilt doen, probeer dan:

Week 1
1000 mg. tren-e
1000 mg. primo
0 mg. test-e
0 IU HCG

Week 2-50. Zie week 1.

Nakuren met nolva overbodig. je herstelt vanzelf joh.

Haha, jezus, dit is waarom je op DBB komt :P

Pak gewoon 12 weken 500 mg. test, met 2 x 500 HCG per week.

Je weet geen ruk van voeding, en ik betwijfel of je training wel goed in elkaar zit. Waarom aan anabolen denken?

Als je dan toch een ondoordachte kuur wilt doen, probeer dan:

Week 1
1000 mg. tren-e
1000 mg. primo
0 mg. test-e
0 IU HCG

Week 2-50. Zie week 1.

Nakuren met nolva overbodig. je herstelt vanzelf joh.

Gek genoeg zal je daar idd ooit van herstellen :)

Ik ben van antwerpen en normale mensen gebruiken gewoon de term onderhoud?
Je bakt niets in vet maar wel in cocos olie want dat is geen vet toch?:roflol: en suikers en vetten zijn ongezond?

Misschien kun je beter vegan worden ipv kuren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven