MuscleMeat

Paar Foto's op eilandje Vieques , vlak bij Puerto Rico

MarlonGrade

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m75
Massa
77kg
paar BB foto's genomen op het strand in Vieques , heel leuk eilandje naast Puerto Rico
beetje wannabe Arnold pic's
zeg maar wat je vindt
thanks

bodybuilding vieques.jpg

bodybuilding vieques 2.jpg

bodybuilding vieques 3.jpg

bodybuilding vieques 4.jpg

Als ik de 3e foto zie zou ik wat meer gaan deadliften ;)

Hoelang train je al?

Mooie pic in de zee. Mooie balans en piek in de biceps begint al goed te komen.:p

ik vind dat je verbrand bent

Vind de derde foto wel mooi.

geen slecht fysiek, stats ?

Goed bezig! ;)

squat?

Yep die in de zee is wel nice.. Goeie belichting

mooie pics, mooie vakantiebestemming ook,voor 3 jaar naturel trainen is dit tamelijk,vraag me af of je je benen ook onder handen neemt,suc6

• Topic Starter Topic Starter

Sq : 8 x 80

Heb nogal wat problemen met mijn vorm bij Deadliften en Squats. Ik heb heel slechte balans , problemen met mijn heupen denk ik. Dus ik blijf met lage gewichten bij die oefeningen zodat ik mijn rug niet op****.
ben volop aan het oefenen om mijn vorm juist te krijgen , ben ook aan het stretchen, hopelijk helpt dat

• Topic Starter Topic Starter
mooie pics, mooie vakantiebestemming ook,voor 3 jaar naturel trainen is dit tamelijk,vraag me af of je je benen ook onder handen neemt,suc6

thanks man , ja prachtige vakantiebestemming

ben nu volop bezig met mijn benen , heb enkel wat problemen met squats en deadlift zoal ik zei. Als iemand tips heeft ,altijd welkom

Niet slecht kerel, ook 21 jaar pas dus komt wel goed.

slecht voor 3 jaar trainen.
1x90 dl en 8x80 sq....

Tijd om LB bij te trekken!

Squat kan ik begrijp mits perfecte techniek aannemende dat je niet vanaf het begin af aan squat. Deadlift daarintegen moet je gewoon pushen, na een aantal maanden kun je al snel op 100 + zitten.

Terug
Naar boven