AndroidHealthClinic

Paar Foto's op eilandje Vieques , vlak bij Puerto Rico

Squat kan ik begrijp mits perfecte techniek aannemende dat je niet vanaf het begin af aan squat. Deadlift daarintegen moet je gewoon pushen, na een aantal maanden kun je al snel op 100 + zitten.
hij traint al 3 jaar. Hij zou al minstens 2 jaar moeten squatten, zeker gezien hij al lange tijd lid is op dit forum. Deadlift kan je idd na 2 maanden 100+ tillen maar volgens mij doet TS alleen maar bankdrukkert.

hij traint al 3 jaar. Hij zou al minstens 2 jaar moeten squatten, zeker gezien hij al lange tijd lid is op dit forum. Deadlift kan je idd na 2 maanden 100+ tillen maar volgens mij doet TS alleen maar bankdrukkert.

Ja ben ik volledig met je eens, maar ik neem wel aan dat ie nog niet lang squat

• Topic Starter Topic Starter
Ja ben ik volledig met je eens, maar ik neem wel aan dat ie nog niet lang squat

nee beide oefeningen doe ik nog maar 3 maand

maar ik heb een serieus probleem met mijn heupen/ balans. Bij Squats krijg ik mijn kont niet op de grond zonder dat ik achterover val. Ik heb echt zware hulp nodig bij mijn vorm en mijn flexibiliteit
ik vind het ook zeer jammer en probeer er aan te werken , maar ik ben zo stijf als een plank

vind ik wel veel voor jou fysiek eigenlijk
6x100 BP
teveel eigenlijk

no hard feelings

Borst is zeker en vast mijn sterkste punt
mijn benen zijn om van te wenen , daarmee dat ik ze hard aanpak nu
al mijn gewicht zit in mijn bovenlichaam.

6*100 valt best mee hoor , ik heb al betere tijden gekend

Borst is zeker en vast mijn sterkste punt
mijn benen zijn om van te wenen , daarmee dat ik ze hard aanpak nu
al mijn gewicht zit in mijn bovenlichaam.

6*100 valt best mee hoor , ik heb al betere tijden gekend
nee 6*100 is ook niet veel maar dan nog,als ik je fysiek zie zou ik het niet zeggen.maar 6*100 drukken als je 75 weegt is wel netjes hoor;)
zeker

nee 6*100 is ook niet veel maar dan nog,als ik je fysiek zie zou ik het niet zeggen.maar 6*100 drukken als je 75 weegt is wel netjes hoor;)
zeker

Thanks man ! :)
nja al mijn kracht zit vooral in mijn borst daarmee
nu proberen wat gewicht in die benen te krijgen ;)

Squats en Deadlifts doe ik nog maar 2-3 maanden
het feit dat je na 3 jaar trainen pas 2-3 maanden squat (en deadlift, maar dit is niet echt een noodzaak om goede rug te kweken imo) is dan vooral reden voor mijn kritiek. Je had al veel eerder moeten squatten, je hoeft niet per se ass to ground te squatten. ik squat ook maar (netonder) paralel.

Ja inderdaad benen is toch wel de basis net als DL, zou daar echt op gaan inzetten voor de rest net fysiek.

het feit dat je na 3 jaar trainen pas 2-3 maanden squat (en deadlift, maar dit is niet echt een noodzaak om goede rug te kweken imo) is dan vooral reden voor mijn kritiek. Je had al veel eerder moeten squatten, je hoeft niet per se ass to ground te squatten. ik squat ook maar (netonder) paralel.

idd daar heb je volledig gelijk in
dus nu volop bijwerken

well done!

nee beide oefeningen doe ik nog maar 3 maand

maar ik heb een serieus probleem met mijn heupen/ balans. Bij Squats krijg ik mijn kont niet op de grond zonder dat ik achterover val. Ik heb echt zware hulp nodig bij mijn vorm en mijn flexibiliteit
ik vind het ook zeer jammer en probeer er aan te werken , maar ik ben zo stijf als een plank

Heb je de squatRX filmpjes gezien?

Wat heb ik opeens zin in zo'n vakantie zeg pfff

Zijn 6x100 bench geloof ik best... Let even niet op de rest van zijn lichaam op die foto, maar focus op zijn borst, dan zie je wel een redelijke borst, als je het vergelijks met de rest van zijn lichaam. Heel zonde trouwens dat je zowat na 3 jaar BB gaat squaten/deadliften.

Terug
Naar boven