AndroidHealthClinic

paar vraagjes ivm DNP/IGF en dan korte kuur

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal stapsgewijs reageren:

1). an sich is 2 weken DNP voor de eerste keer wellicht iets te lang en kan je dit korte naar 7-9 dagen, 200mg per dag. Daar de receptoren door gebruik van DNP weer 'geschoond' worden, is het mogelijk verstandig om direct je korte kuur te gebruiken nadat je gestopt bent met DNP, met dien verstande dat DNP circa 9 dagen duurt voordat het ongeveer uit je lichaam is...

2). in hoeverre igf-1 een goede vetverbrander is, moet ik in het midden laten. Wél word je er een stuk ronder en harder van en lijkt het mijns inziens verstandiger om als je toch igf-1 gaat gebruiken, tracht achterliggende spieren een impuls te geven. Wellicht dat DNP voor optimale vetverbranding beter te combineren is met STH, mits je je vocht en mineralenbalans GOED in de gaten houdt!!

3). wat betreft het wel/niet gebruiken van winstrol. Winstrol heeft als zeer positieve eigenschap dat het de kwaliteit van andere anabolica kan opwaarderen, daar het als synergist te werk gaat. Diverse rapporten en medici raden in beginsel winsrol/stromba aan als onderdeel bij bijna alle kuren!

4). ben niet bijster enthousiast over Tbol, maar is persoonlijk en van horen zeggen, hetgeen niet altijd de beste en meest betrouwbare informatiebron blijkt te zijn.... Wat je wellicht wel kan doen is de nolvadex in week 5 op 60 mg p/d, week 6 op 40 mg p/d en week 7 op 20 mg p/d zetten...

Good luck en laat kwaliteit altijd prefereren boven kwantiteit!!
Traps

yep

ik ga geen 3weken nakuren. Maar 2weken. Zou het veel uitmaken nolvadex @60mg denk je?

Ik ga geen winstrol gebruiken omdat ik al een DHT heb, nl masteron, dus winny is beetje overbodig niet?
Tbol ga ik eens proberen, ben nog aan het twijfelen, 70mg ED of 100mg ED..

yep

ik ga geen 3weken nakuren. Maar 2weken. Zou het veel uitmaken nolvadex @60mg denk je?

Ik ga geen winstrol gebruiken omdat ik al een DHT heb, nl masteron, dus winny is beetje overbodig niet?
Tbol ga ik eens proberen, ben nog aan het twijfelen, 70mg ED of 100mg ED..

:D best grappig, had je dit een jaar terug voorgesteld, dan werd je geflamed

Terug
Naar boven